Peniksen minimikoko jonka " hyväksyt"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus.peliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totuus.peliin

Vieras
Valheellisesti tilastoissa väitetään että suomalaisen miehen peniksen keskipituus erektiossa on 13,77 cm jota on lähes mahdoton uskoa - todellisuudessa se on muutaman sentin enemmän.

Mikä olisi kumppanisi peniksen alaraja jonka voisit hyväksyä ja seksielämä toimisi?

En ole alarajaa miettinyt, mutta itseni tyydytän oikein hyvin alle 10 senttisellä pienellä dödöputkilolla. Vastaavan kokoinen aito kalu ajaa saman asian. Nimimerkillä 'Kokemusta on'

Ylärajana minulla on 14 cm, sen pidemmät sattuu.

Ei se pituus vaan paksuus. En osaa senttejä sanoa, mutta "isot" eli pitkät sattuu minuakin. Mitä iloa siitä pituudesta oikein kenellekään on, kunhan sisään ylettyy?

Palstamammoillehan se on vähintään 29cm ja ympärysmitta sinä seittemän sentin kohalla. Alle jäävät on minimunia.
Omien ukkojen veitikat mitataan toki lapaluitten kohalta terskan kärkeen :D :ROFLMAO::D Nippa nappa se 30 cm :ROFLMAO::D:ROFLMAO::D:ROFLMAO:

No tuo nyt on jo sitä pienimunaisen tilitystä:D! Mistäpä muuten tietää onko täällä kenelläkin messuhalli vai hkblöö(n)
Sillä että kerrot? Miesrievut tai siis palstaämmät tuskissaan mittailevat just nyt ukkonsa pilejä, pittuus lapaluitten välistä terskan kärkeen ja paksuus kahen reijen kautta ja rusetti ku vielä siihen niin siitä mitta.

Minä olen tosi ahdas, vaikka yhden lapsen olenkin synnyttänyt. Eksällä oli 19 cm ja paksu, seksi oli aina tosi kivuliasta kun välilihaani repesi pieniä haavoja jotka olivat viikon verran kipeitä. Lisäksi se sattui mielettömästi vatsanpohjaan, vaikka olisi kuin varovaisesti työnnellyt.

Nykyiselläni on juuri sopivan paksu että hankaa oikeista paikoista, 13 cm pitkä ja vähän eteenpäin kallistunut että osuu oikeassa asennossa suoraan g-pisteeseen. Hänen kanssaan tulen yhdynnässä ilman klitoriksen stimulointia 2-3 minuutissa. Noin 20 min rakastelussa saan keskimäärin 2-3 kertaa. Se on enemmän kuin koskaan kenenkään mun kanssa. Kaiki muut miehet ovat aina valittaneet että olen liian ahdas.

Eli väitän että peniksen koon sopivuus riippuu naisen värkin koosta myös. Mikään horopillu tuskin tuntee alle 18-senttistä, ja tiukemmalle riittää se suomalaisen miehen vehkeen keskimitta, 13-15 cm. :)

Yhteistyössä