Miks mä en ole siellä? Täh?Kyl täällä sauna jo lämpiää.
Miks mä en ole siellä? Täh?Kyl täällä sauna jo lämpiää.
sitä minä en tiedä, mut kyl tää lämpösenä pysyy iltaan asti.Miks mä en ole siellä? Täh?
Siivoomaan ja käymään kaupassa.minne kaikki hävis ?
Kauppaan,päiväkahveelleminne kaikki hävis ?
- miten ihmeessa voi loytya ruokalaji mita et ole jo kokeillut?Nyt tulee ekstriimisapuskaa, teen eka kertaa ever lihamureketta
..hepskukkunen, muuten - mita laitat taytteeksi ?Nyt tulee ekstriimisapuskaa, teen eka kertaa ever lihamureketta
mää tulin just saunasta, sitä ennen kävin metsän siimeksessä kävelyllä
näin pari koppeloa, pyyn ja kuukkelin ja että lätäköissä oli 2mm vahva jää
ovat lennähtäneet ilmeisesti tänne (hirvasjahtiin) kun et ole ollu vahtimassa
Saat pitää koko lauman. Tai vaikka ampua ja pistää pataanovat lennähtäneet ilmeisesti tänne (hirvasjahtiin) kun et ole ollu vahtimassa
ei oo pyssy matkassa, mulla ei ole täällä metästysoikeuttaSaat pitää koko lauman. Tai vaikka ampua ja pistää pataan
Eiks toi ny oo kuin hieman isompi pötkylän muotoinen lihapulla?Nyt tulee ekstriimisapuskaa, teen eka kertaa ever lihamureketta
älä tuhlaa lihaa. tee se soijaan.Nyt tulee ekstriimisapuskaa, teen eka kertaa ever lihamureketta
Tuo ois kakkosvaihtoehto kun ei eurojackpotissa napannut@Bitch ny olis aika panna harkintaan että pitäiskö pois vuosien saatossa kertyneet sairaslomat
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/hyytava-talvi-tulossa-pohjolaan-kylmin-kuuteen-vuoteen/6119950
eikös se ole joku 30 päivää vuodessa mitä niitä kertyy.@Bitch ny olis aika panna harkintaan että pitäiskö pois vuosien saatossa kertyneet sairaslomat
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/hyytava-talvi-tulossa-pohjolaan-kylmin-kuuteen-vuoteen/6119950
Kananmunia laitoin Siinä tuo nyt oottelee uuniin pääsyä..hepskukkunen, muuten - mita laitat taytteeksi ?
Meilla pitaa olla keitettya kananmunaa siella "aurinkona", sittenhan siella voi olla mita haluaa ja mita aineksia nyt sattuu loytymaan...tulikin muuten mieleen etta jos sienista tykkaa, niin joku kiva sienitayte siella valissa vois olla aika nam ...
juuh, paperitehtaalla 45eikös se ole joku 30 päivää vuodessa mitä niitä kertyy.