The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Poikanen taitaa olla vähän ihastunu naapurintyttöön. Kuulen tytöstä jotain mainintaa päivittäin ja tänään tuli aamupuuronsyönnin nopeusennätys, kun sanoin et aamupalan jälkeen pääsee ulos leikkimään kun tää typykkä näytti olevan siellä :D
Ensirakkauteni oli päiväkodissa tyttönen nimeltä Niina.
Sitä mä en muista olinko mä "puolukka", "päivänkakkara" vai "pääskynen". Mutta hänet minä muistan. Ja sen, että kerran uskaltauduin vetämään häntä letistä.

Pyydän anteeksi Niinalta jos vielä muistaa minut neljänkymmenenviiden? vuoden takaa. En tarkoittanut pahaa vaan tykkäsin.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Muutos aikaisempiin suunnitelmiin: mun ei tarttekaan ohjelmoida pääkköstäni, kun otetaankin lunkisti koko lauantai (y)

Ihan vain oleillaan ja höpötellään ja tehdään mitä halutaan :)...

Otetaan lähtöä ihmisten ilmoille sitten parempana päivänä, nyt palaudutaan eilisistä jorailuista :D
 
vierailija
Mä olen huono ottamaan vastaan käskyjä...pyyntöjä ja houkutuksia kyllä kuuntelen mutta käskyistä tulee jarrut helposti päälle :p
Armeijoissa käskyt on käskyjä ja niitä tulee noudattaa välittömästi ja kyselemättä. Muuten armeija lakkaa toimimasta jos siellä aletaan äänestämään.

Itte en viitti kyseenalaistaa edellämainitsemaani "mansikanhakukäskyä" koska sehän on sama juttu kuin "suunnistus". Kaverin kanssa lähdettiin "suunnistamaan" ja jo parinsadan metrin päässä oli aurinkoinen kuiva paikka jossa sopi loikoilla koko päivä. Illansuussa palattiin takaisin ja ilmoitettiin, että "ei me löydetty ainuttakaan rastia". Noudatettiin käskyä ja oltiin vaan perkeleen surkeita suunnistajia. Nou hätä.
(Sitä ei kandennu kertoa, että mulla jo kymppivanhana oli lusikkalaatikko täynnä suunnistuksen ja hiihtosuunnistuksen lusikoita)
 
Armeijoissa käskyt on käskyjä ja niitä tulee noudattaa välittömästi ja kyselemättä. Muuten armeija lakkaa toimimasta jos siellä aletaan äänestämään.

Itte en viitti kyseenalaistaa edellämainitsemaani "mansikanhakukäskyä" koska sehän on sama juttu kuin "suunnistus". Kaverin kanssa lähdettiin "suunnistamaan" ja jo parinsadan metrin päässä oli aurinkoinen kuiva paikka jossa sopi loikoilla koko päivä. Illansuussa palattiin takaisin ja ilmoitettiin, että "ei me löydetty ainuttakaan rastia". Noudatettiin käskyä ja oltiin vaan perkeleen surkeita suunnistajia. Nou hätä.
(Sitä ei kandennu kertoa, että mulla jo kymppivanhana oli lusikkalaatikko täynnä suunnistuksen ja hiihtosuunnistuksen lusikoita)
Mutku tää ei oo armeija lällätilää :p
 
vierailija
Ei kait saunatkaan ole vielä lämmenneet joten veikkaan, että ostoshelvetit ovat vielä auki? Ennen ruuhkia.
Huonossa vaihtoehdossa kyseessä on "Hullut päivät".
Mie menen latomaan isompia perunoita laatikoihin, nätisti riviin kaikki. Pienemmät kerään paperipussiin, sellaiseen biojätebussiin, mikä kestää kellarissa kevääseen saakka: sitten ne pussit revitään nurkista auki, kun tarvii laittaa potut itämään taas. Ei mene ituja poikki(y)
Ihan vaan vinkiksi, jos sulla on tiedossa SE perunamaan paikka - eiku metsä, jonne sen vois tekaista. Muita pottuja kun ei kannata syödä nykyään ollenkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä