The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:notworthy:
...parhaani mä kyllä lettipäänä yritin ja hoitotätien ja äitini mielestä ihan liikaakin roiskia niissä lätäköissä...


..mutta...jotain ihanaa vaan siinä lätäkköpomppimisessa on kun se ei lähde musta millään, vaikka pitäs jo kovin aikuisenakin olla:barefoot::oops:
Yritän muistaa oman lapsen kohdalla rajoittaa turhia kieltoja. Mikäs sen mukavampaa muksuna olikaan kuin pludailla ojissa. Kerran tuli sanomista, kun olin kaulaa myöten märkänä syksyllä. Olin pudonnut jokeen. Oman muksun toin aina tarhasta kuriksissa kotiin puhtaana. Tapana oli antaa kahlata kaikki lätäköt matkan varrella. Tultiin sitten kumpparit ja lahkeet puhtaina kotiin ja hiekat jäi matkalle :D
 
Mutta hei, nyt on jo aikas kylmiä öitä ollut. Kohta tulee se eka aamu, kun lähtiessä lämpö on miinuksella. Eli kovasti odotellaan ekan jääriitteisen lätäkön rikkomis -aamua :D
On ollut jo. Niitä himppusesti miinusmerkeillä olleita aamuja. Ja reinon ikkunoita skrabattu...ja huuruhengitystä ihasteltu :)

Mutta kohta vois ollakin mustaa jäätä tienpinnoissa eli sitä malttia liikenteeseen ja aikaa.

Muutoin on vaan kivaa kun talvi hippelehtii esiin <3...
 
On ollut jo. Niitä himppusesti miinusmerkeillä olleita aamuja. Ja reinon ikkunoita skrabattu...ja huuruhengitystä ihasteltu :)

Mutta kohta vois ollakin mustaa jäätä tienpinnoissa eli sitä malttia liikenteeseen ja aikaa.

Muutoin on vaan kivaa kun talvi hippelehtii esiin <3...
Jees :D Pitääkin muistaa sammuttaa lyhty partsilta. Nyt sitä voi pitää päällä pimeään aikaan eli aamuisin ja iltaisin.
 
Täällä on aikaisin aamulla ihan hurjan mörköpimeetä...mutta valoistuu jotenkin salakavalan nopeastikin. Tulee oikeesti semmonen...heii, joku löyti katkaisijan ja laitto valot päälle!- ilahtuminen :)
Mä käyn nykyään pimeellä jo avaamassa olohuoneen ja keittiön verhot ja laitan lyhdyn partsilla päälle. Huom, turvallinen ledikynttilä. Ja kohta vois laittaa pimeänkarkotusvalot muutenkin esille.
 
Yritän muistaa oman lapsen kohdalla rajoittaa turhia kieltoja. Mikäs sen mukavampaa muksuna olikaan kuin pludailla ojissa. Kerran tuli sanomista, kun olin kaulaa myöten märkänä syksyllä. Olin pudonnut jokeen. Oman muksun toin aina tarhasta kuriksissa kotiin puhtaana. Tapana oli antaa kahlata kaikki lätäköt matkan varrella. Tultiin sitten kumpparit ja lahkeet puhtaina kotiin ja hiekat jäi matkalle :D
Meillä kans ovat saaneet loiskia menemään huolella :)...ja niitä kurarapaisia hymynaamoja on myös hartaasti halailtu jos halipulakin on yllättänyt...eikä mitään sotkeentumisia väistelty itsensä osalta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä käyn nykyään pimeellä jo avaamassa olohuoneen ja keittiön verhot ja laitan lyhdyn partsilla päälle. Huom, turvallinen ledikynttilä. Ja kohta vois laittaa pimeänkarkotusvalot muutenkin esille.
Joo. Voiskin tsekata noi tunnelmavalot jossain kohtaa että toimivatko partsilla vielä. Eilen kun hain biletirpanaa niin jo kaipasin pihamaalle pientä valotuiketta...
 
Tän ketjun sukupuolijakauma saa ihan uusia ulottuvuuksia.
Ei täst o montaa päivää kun jouduin kysymään, että onko Pitsi varmasti nainen?
Kohta vissiin joutuu samaa kysymään Toffolta ja Routamisulta?
Ei jouvu:cautious:

Jos mulla olis lisävarusteita haarovälissä niin oisin jo sirkuksessa tai drag Queenin maailman lavoilla:rolleyes::D

Miestä musta saa hirmuisan hyvällä mielikuvituksellakaan:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä