Ei hätää, me opetetaan sut rakastamaan lätäköitä Jääkisun kanssano arvaas pari kertaa.
Ei hätää, me opetetaan sut rakastamaan lätäköitä Jääkisun kanssano arvaas pari kertaa.
ahaMä olen huono ottamaan vastaan käskyjä...pyyntöjä ja houkutuksia kyllä kuuntelen mutta käskyistä tulee jarrut helposti päälle
..ja varmaan ihan tilanteesta riippuu. Toisinaan on ihan hyväkin että on joku käskyttämässä, peffalle potkimassa. Mutta toki mieluummin niitä pyyntöjä ottaa vastaan ja toteuttaakin ..Mä olen huono ottamaan vastaan käskyjä...pyyntöjä ja houkutuksia kyllä kuuntelen mutta käskyistä tulee jarrut helposti päälle
Onkohan tuo syönyt soijaa kubn noin on turvonnut?
TottakaiKyllä, juuri se ja jos on 2 lätäkköä vierekkäin, niin tottakai niiden väliin täytyy tehdä kengillä puro
Tunge valkosipuli hanuriis ja nauti syksystäOnkohan tuo syönyt soijaa kubn noin on turvonnut?
https://oriolashop.fi/fi/Kaupat/Gluteeniton-Maailma/Reformi-Femi-Soya-Plus-300-g/p/17998
Inuliini pitää elossa ne huonotkin bakteerit, jos sellaisia on sisuksissa.
Ihana toi sun avatar, mutta tuo avatar ja nuo sanat ovat yhdisteenä kyllä hauskaa katsottavaaTunge valkosipuli hanuriis ja nauti syksystä
Ensirakkauteni oli päiväkodissa tyttönen nimeltä Niina.Poikanen taitaa olla vähän ihastunu naapurintyttöön. Kuulen tytöstä jotain mainintaa päivittäin ja tänään tuli aamupuuronsyönnin nopeusennätys, kun sanoin et aamupalan jälkeen pääsee ulos leikkimään kun tää typykkä näytti olevan siellä
eiiiiiiii !!Noku on pakko
Arvasin, että kalahtaa. Onhan melkoinen sotku, kun on vakuutusyhtiötkin mukana:Tunge valkosipuli hanuriis ja nauti syksystä
minne kaikki hävis ?
Armeijoissa käskyt on käskyjä ja niitä tulee noudattaa välittömästi ja kyselemättä. Muuten armeija lakkaa toimimasta jos siellä aletaan äänestämään.Mä olen huono ottamaan vastaan käskyjä...pyyntöjä ja houkutuksia kyllä kuuntelen mutta käskyistä tulee jarrut helposti päälle
Taustahörhönäminne kaikki hävis ?
Mutku tää ei oo armeija lällätilääArmeijoissa käskyt on käskyjä ja niitä tulee noudattaa välittömästi ja kyselemättä. Muuten armeija lakkaa toimimasta jos siellä aletaan äänestämään.
Itte en viitti kyseenalaistaa edellämainitsemaani "mansikanhakukäskyä" koska sehän on sama juttu kuin "suunnistus". Kaverin kanssa lähdettiin "suunnistamaan" ja jo parinsadan metrin päässä oli aurinkoinen kuiva paikka jossa sopi loikoilla koko päivä. Illansuussa palattiin takaisin ja ilmoitettiin, että "ei me löydetty ainuttakaan rastia". Noudatettiin käskyä ja oltiin vaan perkeleen surkeita suunnistajia. Nou hätä.
(Sitä ei kandennu kertoa, että mulla jo kymppivanhana oli lusikkalaatikko täynnä suunnistuksen ja hiihtosuunnistuksen lusikoita)
Ei kait saunatkaan ole vielä lämmenneet joten veikkaan, että ostoshelvetit ovat vielä auki? Ennen ruuhkia.minne kaikki hävis ?
valitettavasti ei ole.Mutku tää ei oo armeija lällätilää
Korjasin vähänOnneksi ei ole.
Mie menen latomaan isompia perunoita laatikoihin, nätisti riviin kaikki. Pienemmät kerään paperipussiin, sellaiseen biojätebussiin, mikä kestää kellarissa kevääseen saakka: sitten ne pussit revitään nurkista auki, kun tarvii laittaa potut itämään taas. Ei mene ituja poikkiEi kait saunatkaan ole vielä lämmenneet joten veikkaan, että ostoshelvetit ovat vielä auki? Ennen ruuhkia.
Huonossa vaihtoehdossa kyseessä on "Hullut päivät".
Kyl täällä sauna jo lämpiää.Ei kait saunatkaan ole vielä lämmenneet joten veikkaan, että ostoshelvetit ovat vielä auki? Ennen ruuhkia.
Huonossa vaihtoehdossa kyseessä on "Hullut päivät".