Kato, heräsit.
Hui kauhee ku meinasin saada sydärin!!!
Kato, heräsit.
Mun naisella sama "ongelma", nöpöttävät vuoratuista liiveistäkin läpi. Mun mielestä se vaan ei ole mikään ongelma;DVoooih. Pipsalle ja Rusinalle tuli kylmä.
Tossa ne tuijottaa intensiivisesti. *katselee paitansa etumusta*
tulihan sitä puoli tuntia torkuttua.Kato, heräsit.
Hui kauhee ku meinasin saada sydärin!!!
En ikävä kyllä. Sen voi helposti päätellä jo siitä, että kykenen vastaamaan noihin "robottivarmistuksiin".Kato Samu!
Ootkos taas soosissa?
Pitäsköhän kertoo sulle iltasatu, nukahat varmasti!tulihan sitä puoli tuntia torkuttua.
kerro pois vaanPitäsköhän kertoo sulle iltasatu, nukahat varmasti!
En matki ääniä ja yritän puhua hyvin hyvin monotonisesti.
No kiirettä on pukannu kovasti paljon. Eihän tässä kerkiä oikein mitään muuta kun perussetit. Pikku reissu heitetään pirpanoiden kanssa syyslomalla ja sitten mama lähtee ihan omaan reissuun, en tiedä kuinka pitkä siitä reissusta tulee, mutta sen tiedän että hyvää tekee ja tulee todella tarpeeseen.En ikävä kyllä. Sen voi helposti päätellä jo siitä, että kykenen vastaamaan noihin "robottivarmistuksiin".
Mutta aika usein oon soosissa.
Mitäs Lissu (muuten kuin rusinanttejen kohdilta?)
Kohtakerro pois vaan
Käy noinTaidan käydä imemässä kessua, hyi mua!
Mä kyllä lopetan, lupaan!Käy noin
Yritin ettiä sulle jotakin yleispelottavaa, parempaa staffia varmaan löytys jos sulla olis joku fobia.Tai ehkä oonkin vähän soosissa, sain nimittäin äsken jukkolanmoisen hikan.
(kännihikka, anyone?)
Mä kyllä lopetan, lupaan!
Sähköpölli olis varmasti parempi vaihtoehto, mutta jotenkin se vaan taas jäi.
Jotain on pakko imeä.
Hei, kuulostaa hyvältä! Mihin suuntaat?No kiirettä on pukannu kovasti paljon. Eihän tässä kerkiä oikein mitään muuta kun perussetit. Pikku reissu heitetään pirpanoiden kanssa syyslomalla ja sitten mama lähtee ihan omaan reissuun, en tiedä kuinka pitkä siitä reissusta tulee, mutta sen tiedän että hyvää tekee ja tulee todella tarpeeseen.
Enpä taida paljastaa.Hei, kuulostaa hyvältä! Mihin suuntaat?
Tää on mun lemppareitaToi on hyvä!!!
Noita oli muuten useita piisejä!!!....siis tollasia jotka kuulostaa suomelta.
Täytyy plärätä huomenna!
Noniin kulta, et kai nukahtanu vielä?kerro pois vaan
enNoniin kulta, et kai nukahtanu vielä?
Hyvä.
Nehän on pojan kanssa irl pari ja lähtivät "iltasatuilemaan".Onkos poika vielä holleilla?