On se hieno!
Noni, nyt oon ihan tärviöllä sun takia! Porttiteoria toimii!
Kovasti sinnitelin, mut en voinut vastustaa kiusausta!
Voiks lentokoneisiin oikeasti rakastua?
On se hieno!
EiOn se hieno!
Noni, nyt oon ihan tärviöllä sun takia! Porttiteoria toimii!
Kovasti sinnitelin, mut en voinut vastustaa kiusausta!
Voiks lentokoneisiin oikeasti rakastua?
Hattaran kuvia Ellulaan.
Tässä on kaikille toistaan kaipaavalle ihanan lässynlääbää ja tämän tahdissa puikkelehdin minäkin omaan sänkyyni uneksimaan ihanista asioista ja perhosista masunpohjalla ja ja ja öö joo..moi puish--->
Hattaran kuvia ihana häslämussukka.*puspus*Ma lahden hattaroimaan unikuville
Hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku sinakin hyvin *pus*
No ei sitte.
Hyvää kuuluu,laitan kuvia joskus.No ei sitte.
Mitä koiruuksille kuuluupi?
Saa laittaa kuvia.
*haukoti*Hyvää kuuluu,laitan kuvia joskus.
muoks siis sulle vaan.
Kuvia
Jaa etteikö mulle voi laittaa?? Täh ja HÄH? Mäkin tykkään koirista ja nimenomaan huskykoiristaHyvää kuuluu,laitan kuvia joskus.
muoks siis sulle vaan.
Kuvia
Väsyttääkö?*haukoti*
Lähetääks jo nukkuu?
Laitan sinullekkin.Jaa etteikö mulle voi laittaa?? Täh ja HÄH? Mäkin tykkään koirista ja nimenomaan huskykoirista
Ööö ai mitäkö mä teen täällä vielä? No kun ei tule uni Kävin mä tuolla jo kääntyilemässä ja sitten tuli ihan hepulikohtaus ja oli pakko nousta ylös
Kiitos jo etukäteenLaitan sinullekkin.
No ei välttämättä tarpeeks, vaikka jo muutaman kerran tossa kävin pilkillä.Väsyttääkö?
Riippuu ihan mistä kohtaa kessua sä imet ja tykkääkö hän siitäTaidan käydä imemässä kessua, hyi mua!
Kävi se niin kuumana ettei oo epäilystäkään.Riippuu ihan mistä kohtaa kessua sä imet ja tykkääkö hän siitä
Hyi ny muakin
Mulla on muuten aina tuo sama juttu, aina nöpöttämässä mutta nöpöttävät ainakin oikeeseen suuntaanVoooih. Pipsalle ja Rusinalle tuli kylmä.
Tossa ne tuijottaa intensiivisesti. *katselee paitansa etumusta*
Mä imutan (kessua, pervot!) tässä putkessa. Kämppä alkaa pian haista tuhkakupilta.Taidan käydä imemässä kessua, hyi mua!
En lainkaan epäile etteikö olisi käynytKävi se niin kuumana ettei oo epäilystäkään.
Ei näilläkään näyttäs karsastavan.Mulla on muuten aina tuo sama juttu, aina nöpöttämässä mutta nöpöttävät ainakin oikeeseen suuntaan