The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiiäks toi biisi menee tunteisiin yhtä paljon kuin ripuli pakkasaamuna pitkin lahkeita :D
Siitäs sait vastikkeen sille ilkeydelle minkä sain sulta aiemmin mun biisivalintaan, niin kerta :LOL::cautious::ninja:

Oikeesti kyllä tykkäsin, en vaan halua tunnustaa sitä sulle koska mietin mitä laitan tohon viestiin melkein 10 minuuttia:ninja:
En tietoisesti (tietääkseni) ole kellekkään ollut ilkeä.
Pientä vittuilua kyllä. Ei kiusaamista.
Jos olet kokenut ilkeyttä minulta niin pyydän nöyrästi anteeksi koska se ei ole ollut ikinä tarkoitukseni.
 
Aika moni kässää ton meijän Epekin ihan väärin.:love:
Epekki on sellanen vinkee vi**uilija. Musta se on aika hauskaa niin kauan kunnes joku pahottaa siitä mielensä, eikä pistäkään hanttiin.
Oon kyllä revenny eräälle jos toisellekin Epekin lohkasulle.:D -No voi olla, että Ruutiksellakin oli jotakin tekemistä asian kanssa.:D

 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aika moni kässää ton meijän Epekin ihan väärin.:love:
Epekki on sellanen vinkee vi**uilija. Musta se on aika hauskaa niin kauan kunnes joku pahottaa siitä mielensä, eikä pistäkään hanttiin.
Oon kyllä revenny eräälle jos toisellekin Epekin lohkasulle.:D -No voi olla, että Ruutiksellakin oli jotakin tekemistä asian kanssa.:D

No tätä mä just meinaan, en mä osaa ottaa epekin kuittailuja muuna kuin poikamaisena pelleilynä :)
 
Aika moni kässää ton meijän Epekin ihan väärin.:love:
Epekki on sellanen vinkee vi**uilija. Musta se on aika hauskaa niin kauan kunnes joku pahottaa siitä mielensä, eikä pistäkään hanttiin.
Oon kyllä revenny eräälle jos toisellekin Epekin lohkasulle.:D -No voi olla, että Ruutiksellakin oli jotakin tekemistä asian kanssa.:D
 
vierailija
Aika moni kässää ton meijän Epekin ihan väärin.:love:
Epekki on sellanen vinkee vi**uilija. Musta se on aika hauskaa niin kauan kunnes joku pahottaa siitä mielensä, eikä pistäkään hanttiin.
Oon kyllä revenny eräälle jos toisellekin Epekin lohkasulle.:D -No voi olla, että Ruutiksellakin oli jotakin tekemistä asian kanssa.:D
Kestäisi sen vittuilun myös itse mitä kuitataan takaisin eikä rupeaisi vinkumaan, että kiusataan ym paskaa. Tuntee kai olonsa uhatuksi kun muista ketjun miehistä pidetään enemmän.Sitten pitää muille alkaa aukomaan päätään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä