No aattele...mutta mahdut mukaan sinakinvitut.
No aattele...mutta mahdut mukaan sinakinvitut.
nii just. olisin laittanu sulle yyveen , mutta et ole yhtään vastaanottavaisella pällä.vitut.
*pistää vasemman kätensä toisen reidelle ja oikealla silittelee toisen tissiväliä* No nyt on mukavaa ku onkin kivaa.
Ihanan pervoa*pistää vasemman kätensä toisen reidelle ja oikealla silittelee toisen tissiväliä* No nyt on mukavaa ku onkin kivaa.
Pyydän anteeksi sulta eli ruutikselta että et olekkaan enään ainut mies ketjussa. Sori.Kestäisi sen vittuilun myös itse mitä kuitataan takaisin eikä rupeaisi vinkumaan, että kiusataan ym paskaa. Tuntee kai olonsa uhatuksi kun muista ketjun miehistä pidetään enemmän.Sitten pitää muille alkaa aukomaan päätään.
*pistää käden haaroväliin* uuh..*pistää vasemman kätensä toisen reidelle ja oikealla silittelee toisen tissiväliä* No nyt on mukavaa ku onkin kivaa.
en kumpaakaan. mutta ei tuo mun menetys ole.Ookko päätön pöhnässä tänään, vai töissä?
Hyvänen aika, tässähän oppii vaikka mitä uutta ja tuhmaa *asettuu oikein lähelle monitoria että näkee perwouden paremmin sekä suunnittelee hakevansa poppareita ja laittilimsaa**pistää käden haaroväliin* uuh..
en kumpaakaan. mutta ei tuo mun menetys ole.
Ne sanoo noin koska ovat kateellisia suomalaisten munilleLuomumunat on kuulkaas vaarallisia ainakin ruottalaisen tutkimuksen mukaan
En ole huomannu. Totta kai suojelisin.Lunis....auttavaa kattas kuule pyysin ihan natisti..etta oisit kaveriksi tullut tai lahinna heiluttamaan ruoskaa tai ristia tai jotain katta pitempaa jotta Ellunen ois rauhoittunu kun ihanmahdottomanpirkkosena tuntuu olevan ja eihan musta jaa sitten haikuakaan jaljelle ton naisen kasittelyssa....
...mutta ei sitten.
Luin että luomurinnat.....syytän siitä buubsia. Mitään muuta nyt ajattelekaan taas ku munkkeja.Luomumunat on kuulkaas vaarallisia ainakin ruottalaisen tutkimuksen mukaan
Juuh,varmaan ovat kateelisia. Mä en ruottalaisiin luota Mä jo pelkäsin että uskaltaako enää munistakaan nauttia ennen kuin luvin,että ruotsalainen tutkimus kyseessäNe sanoo noin koska ovat kateellisia suomalaisten munille
...onko sullakin sitten musat liian kovalla...kun silmillas kuuntelet ja korvillas yritat lukea tai jotain...En ole huomannu. Totta kai suojelisin.
No ruotsalaisten munista ei ainakaan uskalla nauttiaJuuh,varmaan ovat kateelisia. Mä en ruottalaisiin luota Mä jo pelkäsin että uskaltaako enää munistakaan nauttia ennen kuin luvin,että ruotsalainen tutkimus kyseessä
Joo,totta. Kotimaista munaa se pittää ollaNo ruotsalaisten munista ei ainakaan uskalla nauttia