The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hei Epek, onko sulla joskus ollut melkein samalla tai samalla nikillä profiili treffipalstalla? Muistan herran joka piristi päiviäni ja iltojani kauniilla viesteillä ja johon ihastuin virtuaalisesti.
Olen monesti miettinyt mitä kuuluu ja toivonut että kyseinen herra olisi löytänyt arvoisensa naisen.
Jos et ole sinä, niin mukavaa päivää silti.
 
Mä muistan erään paahteisen kuuman heinäkuun päivän kun oltiin jossain ulkosaaristossa (Utön lähellä) snorklaamassa. Voi sitä guanon tuoksua!

Mut sapuskaksi ois kelvannu vaikka pelkiltään keitetty quinoa kun herrakapteeni oli taas valinnut miehiset eväät -makkaraa. :sick:
 
Mausteet on mulle aina arvoitus. Jos voisit eds vähän vihjata, että mitä mausteita ja suurin piirtein määrät. Quinoasta ja kaurakermasta lisäpisteet. (y)
Mustapippuria, soijakastiketta, currya, juustokuminaa ja makeaa chilikastiketta ainakin, en muista oliko muuta. Mun maustaminen on yleensä vähän tommosta heitetään sattumanvaraisesti kaikkea mitä kaapista löytyy :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kis*mett
Kypsäksi keitettyä quinoaa, paahdettua paprikaa ja munakoisoa, paistettua sipulia ja tujusti chiliä. (sekaisin siis toki kaikki) Mainio lisuke lähes mille vaan. Ainakin pihvlle. :p

Vegaaniystävä lisää vielä inkivääriä ja nauttii seesamilla ja soijalla maustamansa tofun kera.
 
Kiitos kauniista sanoistasi.

Aina maailmassa on jotain päin persnettoa. En mä tahdo tai voi olla supersankari jonka homma olis pelastaa maailma joka viikko.

Mun unelmani on niin pieni, että kunhan nurmikot osaisin leikata, lumet luoda, nikkaroida tarpeellisen ja olla hyvä mies. Ei sen kummempaa.
Totta, maailmassa on aina jotain vialla ja jollain on asiat pahemmin kun taas toisilla ne on paremmin...se ei mitenkään vähennä sun elämän tärkeyttä.

Mä jotenkin uskon ettei sulle tuota vaikeutta osata noita mainitsemiasi taitoja sekä oppia uutta kunhan olet siihen valmis.

...ja päivää kaikille :)
Taustalla paukuttaa tämä biisi niin kerta ja kohta menoksi :)
 
vierailija
kappas vaan, vaikuttaa mielenkiintoselta tavaralta

häätyy kokeilla
Meidän lähikauppaan oli ilmestynyt Sunspeltin suomalaista Luomukvinoaa, joka on gluteeniton. En ole vielä huomannut mitään moittimista siinä ainakaan, mutta voihan sen hyvän ruoan pilata jollakin liemikuutiolla ja soijalla... Ihan vaan välikommenttina. Ne muuten täytyy huuhdella siivilässä, kuten riisitkin, sanottiin jossakin muualla.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/roundup-ja-rodeo-poistuvat-markkinoilta-tukes-kieltää-13-glyfosaattivalmistetta-1.163485
Kaurakermaa ei pidä käyttää, jos ei ole luomua. Valion laktoositon luomukerma ei sisällä enää mitään haitallista, joten sitä vaan, niin ei tule turvotuksia eikä mitään vaivoja. Toki jokainen saa paisua niin paljon kuin tykkää, mutta esim kaakaossa ihan parasta se oikea luomukerma. Ja kurkukakin tarvii aina rasvaa tehotakseen;-)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä