mitäs laitoit täytteeksi?Täytetyt paprikat oli menestys. Ylijäänyt täyte hyödynnetään tänään ilalla suolaisiin pannareihin. Oli sen verran hyvää, et ihan varmana kehtaa tarjota vieraillekin
Sipulia, valkosipulia, porkkanaraastetta, punaisia linssejä, quinoaa ja kaurakermaa + mausteet.mitäs laitoit täytteeksi?
Majuri hooi!
Onkstoi lunta mikä leijuu alas?
miks sää linnunpaskaaki laitoit?Sipulia, valkosipulia, porkkanaraastetta, punaisia linssejä, quinoaa ja kaurakermaa + mausteet.
Quinoalla ja guanolla on vissi ero ja tietääkseni linnut ei liity kumpaankaan millään tavalla.miks sää linnunpaskaaki laitoit?
guanoon linnut kyllä liittyy hyvinkin voimakkaasti mutta on siis eri tavaraa ku guino?Quinoalla ja guanolla on vissi ero ja tietääkseni linnut ei liity kumpaankaan millään tavalla.
Ah, google kertoi että guano on yhteistä lepakoille ja linnuille. Mä oon jotenkin luullut että se on vaan lepakoiden tavaraa.guanoon linnut kyllä liittyy hyvinkin voimakkaasti mutta on siis eri tavaraa ku guino?
Mausteet on mulle aina arvoitus. Jos voisit eds vähän vihjata, että mitä mausteita ja suurin piirtein määrät. Quinoasta ja kaurakermasta lisäpisteet.Sipulia, valkosipulia, porkkanaraastetta, punaisia linssejä, quinoaa ja kaurakermaa + mausteet.
Mustapippuria, soijakastiketta, currya, juustokuminaa ja makeaa chilikastiketta ainakin, en muista oliko muuta. Mun maustaminen on yleensä vähän tommosta heitetään sattumanvaraisesti kaikkea mitä kaapista löytyyMausteet on mulle aina arvoitus. Jos voisit eds vähän vihjata, että mitä mausteita ja suurin piirtein määrät. Quinoasta ja kaurakermasta lisäpisteet.
Suomessa se kai kirjoitetaan yleensä kvinoa. No mut anyhow. Ei oo kallista, oisko pari-kolme euroa semmonen 400g boksi, mistä riittää heittämällä useampaankin ruokaan, kun se turpoaa kypsennettäessä.en oo ennen kuulukkaan mistä quinoasta mutta selvispähän nyt tuokin
onko kallistakin tavaraa?
kappas vaan, vaikuttaa mielenkiintoselta tavaraltaSuomessa se kai kirjoitetaan yleensä kvinoa. No mut anyhow. Ei oo kallista, oisko pari-kolme euroa semmonen 400g boksi, mistä riittää heittämällä useampaankin ruokaan, kun se turpoaa kypsennettäessä.
Se on vähän saman tyylistä kuin kuskus. Mä ruukaan laittaa soijakastiketta tai kasvisliemikuution keitinveteen. Mut suosittelen lisukkeeks riisin tilalle, salaattiin tai wokin tms kanssa.kappas vaan, vaikuttaa mielenkiintoselta tavaralta
häätyy kokeilla
Mä oon vielä pari viikkoa 3500km päässä kuukkeleistaSä taidat olla New Rockien luvatussa maassa? *kadehtii*
Totta, maailmassa on aina jotain vialla ja jollain on asiat pahemmin kun taas toisilla ne on paremmin...se ei mitenkään vähennä sun elämän tärkeyttä.Kiitos kauniista sanoistasi.
Aina maailmassa on jotain päin persnettoa. En mä tahdo tai voi olla supersankari jonka homma olis pelastaa maailma joka viikko.
Mun unelmani on niin pieni, että kunhan nurmikot osaisin leikata, lumet luoda, nikkaroida tarpeellisen ja olla hyvä mies. Ei sen kummempaa.
Meidän lähikauppaan oli ilmestynyt Sunspeltin suomalaista Luomukvinoaa, joka on gluteeniton. En ole vielä huomannut mitään moittimista siinä ainakaan, mutta voihan sen hyvän ruoan pilata jollakin liemikuutiolla ja soijalla... Ihan vaan välikommenttina. Ne muuten täytyy huuhdella siivilässä, kuten riisitkin, sanottiin jossakin muualla.kappas vaan, vaikuttaa mielenkiintoselta tavaralta
häätyy kokeilla