The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menee oikeesti vaan vitusti (anteeksi) vaikeammaksi kun näköpiirissä ei ole sitten vitunkaan (anteeksi) mitään mikä edes kiinnostaisi.
Sitten sun täytyy löytää syy taistella ja sun täytyy tehdä ihan vitusti (anteeksi) työtä sen eteen. Ensiks sun täytyy tajuta se, että sinä olet jo miehenä ja ihmisenä se tärkein syy olla antamatta periksi.
 
Se oli ainoa mitä löytyi. Eikä sekään ollut oma.

Muuten mun teinix-biilissä oli vain pehmoleluja ja wunderbaumeja. Tämä sattui siis joskus 80-luvun lopussa
Oli sinulla se auto. Jolla voi ajaa päälle kerran jos toisenkin eikä alkaa hakkaamaan sammakkoa rumpukapulalla.
Tieliikenteessä mitään peuraa pienempää ei väistetä.
Sen isompi eläin on sit iso murhe.
Mut jos pysyy hengissä niin pellistä viis.
 
Voi ny vittu (anteeksi) täällä on Espanjan päivä tänään eli kansallinen pyhäpäivä. Sen kunniaksi jossain päin taloa alettiin just nyt luukuttaa räppiä. Eeeerittäin paheksuttavaa. Iäkkäämpi suomalais-bitch valmistautuu nukkumaan.
 
Oli sinulla se auto. Jolla voi ajaa päälle kerran jos toisenkin eikä alkaa hakkaamaan sammakkoa rumpukapulalla.
Tieliikenteessä mitään peuraa pienempää ei väistetä.
Sen isompi eläin on sit iso murhe.
Mut jos pysyy hengissä niin pellistä viis.
Niin no nyt kun sanoit... ehämmää sitä silloin hokannut.

Mut harvemmin on sen jälkeen unohtunut kepit mun autoon
 
Sitten sun täytyy löytää syy taistella ja sun täytyy tehdä ihan vitusti (anteeksi) työtä sen eteen. Ensiks sun täytyy tajuta se, että sinä olet jo miehenä ja ihmisenä se tärkein syy olla antamatta periksi.
Kiitos kauniista sanoistasi.

Aina maailmassa on jotain päin persnettoa. En mä tahdo tai voi olla supersankari jonka homma olis pelastaa maailma joka viikko.

Mun unelmani on niin pieni, että kunhan nurmikot osaisin leikata, lumet luoda, nikkaroida tarpeellisen ja olla hyvä mies. Ei sen kummempaa.
 
Mä oon muuten kerran vienyt kaverin koiraan piikille.

Lääkäri vielä juuri ennen piikkiä varmisti multa, että nytkö. Eli mä sen piikin tavallaan annoin, ei lääkäri.

En kritisoi "kuula päähän" mallia mutta on toi hitosti parempi tapa. Ellei sit asu jossain peräkorvessa niin että eläinparan pitää ensiksi viettää tuntikausia autossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä oon muuten kerran vienyt kaverin koiraan piikille.

Lääkäri vielä juuri ennen piikkiä varmisti multa, että nytkö. Eli mä sen piikin tavallaan annoin, ei lääkäri.

En kritisoi "kuula päähän" mallia mutta on toi hitosti parempi tapa. Ellei sit asu jossain peräkorvessa niin että eläinparan pitää ensiksi viettää tuntikausia autossa.
kyllä maaseuvvulla ylleensä lopettavat ainaski mettäkoirat ampumalla, puudelit tietenni erikseen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä