The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi viron uus presidentti on muuten nätti nainen
Pokaa se :)
Voisin lukea. Mut kun lukea mä osaan korkattuanikin.
Voisin kattoa leffaa. Mutta siihenkin sopii sihijuoma.
Voisin lähteä johonkin. Mut ensimmäinen etappi on nurkkabaari jonka kohdalla tulee mieleen, että ei mun oikeastaan tartte mennä yhtään kauemmas.
Niin ja niitä kaikkia asioita voi myös tehdä kuivana ja aina voi keksiä uusia harrastuksia. Sun pitää päättää itse, teetkö sä sen vai keksitkö tekosyitä miksi et muka onnistuisi. Loppujenlopuksi sinä olet ainoa joka pystyy sen polun kävelemään, ei kukaan muu sun puolesta. Muut voi potkia persiille ja tukea aina kun heikko hetki tulee, mutta sinä teet lopullisen ratkaisun.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Nythän alkais olla hyvä aika vaihdella avuttomien yksinäisten leidien renkaita (y)
Ei lyö leiville. Renkaanvaihdon jälkeen pitäis tarkastaa vesipumppu, pari pistorasiaa, leikata nurmikko ja kaataa kaks puuta. Ja joka välissä kuunnella kuinka olen pelkkä pimpankipeä kulahtanut äijä.
Ton vuoksi lopetin humpansoiton. Se ei o niin hauskaa, että siitä viittis maksaa.
 
Kiitos.

Asiassa on vaan semmoinen juttu, että viinaa ei turhaan kutsuta miestä väkevämmäksi.
Sitä kun on tarpeeksi ottanut ja tarpeeksi pitkän aikaa niin se on aivoissa jossain samalla kohtaa kuin hengittäminen tai sydämenlyönnit.

Järjellä ton kanssa ei ole mitään tekemistä.

Asiaa ei voi ymmärtää semmoinen jolle alkoholi on sitä, että otetaan kolme paukkua, tanssitaan pöydällä, lauletaan karaokea ja kärsitään krapula.

Sit kun se on sitä, että sängystä nouseminen vaatii puoli pulloa viinaa ja käsien tärinän poisto ennen aamusavuketta sen toisen puoliskon niin ymmärtää mutta silloin se on jo myöhäistä.
*en oo täällä*

Älä selitä mulle.

Älä selitä itelleskään.

Faktahan on se että olet alkoholisti. Kansan suussa juoppo.

Tuolla tyylillä ja tavalla kuolet juoppona. Sekin on faktaa.

Sä osaat puhua ja kirjottaa. Osaat uhotakin. Mutta.

Osaatko rakastaa?

Osaatko rakastaa elämää? Itseäsi?

Anna mä vastaan.- Et.

Ja siinä se juttu onkin. Sä oot niin jumiutunut ja toisaalta taidat viihtyäkin siinä omassa pahassa olossasi, missä näet koko elämäsi ihan paskana ja ittesi luuserina. Että on ollut perhe ja koti ja kaikki. Mutta nyt kun ei ole, niin - no, ei ole joten otetaanpas sille.

Voi kyynel.

Niitä sun vuoksi on varmasti vuodatettu. Varmaan omankin osuutesi olet tehnyt. Vaan nyt se surkuttelu saa loppua. Iskosta se kalloosi.

On vain joko tai. Kaksi tietä. Joista teet valintasi. Joko jatkat ryyppäämistä itsellesi selitellen ja osin valehdellenkin. Tai - haet apua. Yksin et selviä. Auttavia tahoja löytyy.

Ja - ihan jokainen täällä on sua tsemppaamassa :). Koska et ole yksin.

Helkkari, opettele rakastamaan elämää. Opettele haluamaan sitä. Päivä kerrallaan.

Sä oot hyvä tyyppi:), ois kurjaa menettää sut jollekin viinanpaskalle.
 
*en oo täällä*

Älä selitä mulle.

Älä selitä itelleskään.

Faktahan on se että olet alkoholisti. Kansan suussa juoppo.

Tuolla tyylillä ja tavalla kuolet juoppona. Sekin on faktaa.

Sä osaat puhua ja kirjottaa. Osaat uhotakin. Mutta.

Osaatko rakastaa?

Osaatko rakastaa elämää? Itseäsi?

Anna mä vastaan.- Et.

Ja siinä se juttu onkin. Sä oot niin jumiutunut ja toisaalta taidat viihtyäkin siinä omassa pahassa olossasi, missä näet koko elämäsi ihan paskana ja ittesi luuserina. Että on ollut perhe ja koti ja kaikki. Mutta nyt kun ei ole, niin - no, ei ole joten otetaanpas sille.

Voi kyynel.

Niitä sun vuoksi on varmasti vuodatettu. Varmaan omankin osuutesi olet tehnyt. Vaan nyt se surkuttelu saa loppua. Iskosta se kalloosi.

On vain joko tai. Kaksi tietä. Koista teet valintasi. Joko jatkat ryyppäämistä itsellesi selitellen ja osin valehdellenkin. Tai - haet apua. Yksin et selviä. Auttavia tahoja löytyy.

Ja - ihan jokainen täällä on sua tsemppaamassa :). Koska et ole yksin.

Helkkari, opettele rakastamaan elämää. Opettele haluamaan sitä. Päivä kerrallaan.

Sä oot hyvä tyyppi:), ois kurjaa menettää sut jollekin viinanpaskalle.
Ihana kirjoitus, ei ollut edes mulle osoitettu mutta jopa mulla tuli kyynel silmäkulmaan...no se nyt tulee mulla aina, mitäs olen tällanen vollottaja.

Tuohon vielä jatkaisin että opi ottamaan rakkautta vastaan silloin kun joku sitä osoittaa...ja potku perseeseen on sitä aitoa rakkautta, eikä ne yhdenillan lakananlämmittimet jotka löytyvät jostain nurkkabaarista tai muusta vastaavasta räkälästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
*en oo täällä*


Osaatko rakastaa?

Osaatko rakastaa elämää? Itseäsi?
.
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on yksiselitteisesti ja valehtelematta kyllä. Jos näen katuojaan pudonneen niin minä en kävele ohi. Enkä murehdi sitä, että omat vaatteeni saattavat joutua pyykkiin.

Elämän tai itseni rakastaminen sit on monipiippuisempi juttu. Tykkään itseni hyvistä puolista joita on vielä muutama.
Kaikessa itsessäni en tosiaankaan rakasta.

Ja ai nii. Mä en muuten koskaan uhoa.
 
Joku, perskutarallaa, on pöllinyt meidän rannasta karkuteillä olleen kanootin. :mad: Siis miksei kukaan kehtaa sitä tosta saunarannasta viedä mutta sit jos on "onkirannassa" niin on vapaata riistaa? Häh?

Mut meri hyväili kipeitä reisilihaksia. Huomenna jaksaa taas...
 
@Asiankannattaja

Sulla on sellainen ongelma, et kun et kerran rakasta (kokonaan) itseäsi, et myöskään usko että joku sua rakastaisi. Siksi sun on hankala saada niskastasi kiinni ja hakea apua. Et usko että oikeasti kannattaa nähdä vaivaa.

Ja mä haluaisin huomauttaa, niinkuin sinäkin muille aina huomautat, että jossain on sulle se oikea. Et vaan löydä ikinä ellet edes uskalla yrittää.
 
Tuohon vielä jatkaisin että opi ottamaan rakkautta vastaan silloin kun joku sitä osoittaa...ja potku perseeseen on sitä aitoa rakkautta, eikä ne yhdenillan lakananlämmittimet jotka löytyvät jostain nurkkabaarista tai muusta vastaavasta räkälästä.
Yhden illan lakananlämmittimet ei kuulu mun luontooni.
Mä käyn baarissa ryyppäämässä tai pelaamassa shakkia ja sekäettä. Mutta jos mun tulee sängyssäni kylmä niin mä kaivan liinavaatekaapista untuvatäkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä