Yskä, keuhkoihin koskee.Mikäs sun keuhkoja riivaa?
Ei koske keuhkoihin, koska niissä ei ole tuntohermostoa. Keuhkopusseissa on jonkin verran, mutta uskoisin sua koskevan hengityselimien lihaksiin jotka on rasittuneet yskimisestäYskä, keuhkoihin koskee.
Sinäkö la puhelimessa kiroilit liikenteen paljoutta aiemmin aamusella?Lounasaikaa!
Tuo kipu tuli ensin ja sitten yskä. Hengitys ei ole normaali. Maatessa rohisee. En yski usein.Ei koske keuhkoihin, koska niissä ei ole tuntohermostoa. Keuhkopusseissa on jonkin verran, mutta uskoisin sua koskevan hengityselimien lihaksiin jotka on rasittuneet yskimisestä
Eeeee, en mä moista luuria taida osata edes käyttää.Sinäkö la puhelimessa kiroilit liikenteen paljoutta aiemmin aamusella?
Paheksun syvästi moista laiskuutta, tsat tsat.Niin nukku. Ihan pommiin asti.
Nimim. piti olla koulul jo tunti sitten.
Hiukset kasvaa takaisin, halaus.*nyyh*
Viimeksi vuosi sitten käyttämästäni "syys"takista löytyi pari puolimetristä kiharaa hiusta.
Nyt tuli kalju olo. Niskakin palelee viimassa.
Ei ne kyl taida kasvaa kun leikkaan ne aina uudelleen lyhyiksi. Helppo on lyhyt kampaus!Hiukset kasvaa takaisin, halaus.
Ohoh. Mut eihän siellä vielä sentään kylmä ole? Vai onko siellä peräti kesä? *ihan pihalla*Sähköt ollu poikki jo puoltoista vuorokautta. On tämäki ku pitää talossa olla niinku retkellä, ruokaa laitetaan ykslevysellä kaasukeittimellä Tai tietty pitää olla tyytyväinen, että ees on kaasukeitin
Hyvä että on kaasukeitin. Toivottavasti et oo hirmu kauan ilman sähköä.Sähköt ollu poikki jo puoltoista vuorokautta. On tämäki ku pitää talossa olla niinku retkellä, ruokaa laitetaan ykslevysellä kaasukeittimellä Tai tietty pitää olla tyytyväinen, että ees on kaasukeitin
luulis aikaihmisten pärjäävän muutaman päivän kaasuhällälläSähköt ollu poikki jo puoltoista vuorokautta. On tämäki ku pitää talossa olla niinku retkellä, ruokaa laitetaan ykslevysellä kaasukeittimellä Tai tietty pitää olla tyytyväinen, että ees on kaasukeitin
Niin mäkin, oisin halunnu nousta herätyskellon kanssa samaan aikaan.Paheksun syvästi moista laiskuutta, tsat tsat.
Muuten olen täysin samaa mieltä kaikesta ja täysin hengessä mukana kannustamassa sua, mutta en tuosta mustasukkaisesta aviomiehestä, kyllä sä paremmankin saat...ei sen kumppanin tartte olla mustasukkainen...sitä paitsi mä olen aina luullut että sä tykkäät punapäisistä naisista, et mustasukkaisista miehistä *pus pus* Se oli vitsi *juoksee karkuun hippulat vinkuen*Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.
Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.
Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.
Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.
Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
*mätkis*Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.
Lauri vois muuttaa meille nyt ku ne eros Paulan kaa.