The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Puistun.

Ensin kauppaan ja sitten irliin. Tai siinähän mä jo olenkin :)

Oikeesti. Nauti elämästäsi. Jos et siitä nauti, jos siitä jotain puuttuu, niin - pysähdy. Tutki itseäsi ja mieti, mitä haluat elämältäsi. Ja suuntaa toiminta, ajatuksesi, sydämesi sitä kohti. Helpolla se ei tule, se on faktaa, mutta - aina, ihan aina ja jokaikinen päivä tee kaikkesi sen eteen. Sitten voit sanoa että olet ainakin perkleesti yrittänyt.

Elämä on just Sun lahja. Mieti mitä haluat siinä sisällä olevan, kun se aukaistaan. Mahdollisuudet ovat rajalliset mutta sinä ite olet se toimeenpaneva voima. Sussa on kaikki voima ja kyky ja osaaminen. Ja tahto ja halu.

Kaikki on mahdollista. Saavutettavissa olevaa. Jos. Haluat.

Tuituisäisäi, mä poistun :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
Älä ny loukkaannu, mutta musta tuntuu että sä et halua saada viinaa pois elämästäsi vaikka tiedostat että sun pitää tehdä se.

Ainakaan et pysty siihen itse vaan sun kannattas harkita jonkunlaista apua. Yksin se päätös pitää pyhättömän viikon.

Tosin mistä minä mitään tiedän.
 
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
Kaks sanaa: Ota itteäs niskasta kiinni ja hae apua. Oikeasti. Yhteyttä lääkäriin ja vaadit samalla päästä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa.
 
Älä ny loukkaannu, mutta musta tuntuu että sä et halua saada viinaa pois elämästäsi vaikka tiedostat että sun pitää tehdä se.

Ainakaan et pysty siihen itse vaan sun kannattas harkita jonkunlaista apua. Yksin se päätös pitää pyhättömän viikon.

Tosin mistä minä mitään tiedän.
ON muuten tuskainen sarka tää ja hyvin huonosti onnistuva. Aina löytyy vitutuksen aihe mihin ostaa jokunen tai sit voi ottaa muutaman kun on hyvä mieli mainiosti sujuneesta työpäivästä.

Meillä ei oo milloinkaan jäänyt putki päälle vaan duuniin päästään aina aamulla mutta voin vain kuvitella mitä irrottautuminen ilman apua olisi hiemankaan syvemmällä plutaavalla.

Apua ei vissiin vaan julkiselta puolelta kovin helposti heru eikä minnesota-hoitojen maksut oo pieniä.
 
*mätkis*

Se oli sitten potku pjärsiilles.


Älä selittele. Toimi! Nyt! Perkele!
Kiitos.

Asiassa on vaan semmoinen juttu, että viinaa ei turhaan kutsuta miestä väkevämmäksi.
Sitä kun on tarpeeksi ottanut ja tarpeeksi pitkän aikaa niin se on aivoissa jossain samalla kohtaa kuin hengittäminen tai sydämenlyönnit.

Järjellä ton kanssa ei ole mitään tekemistä.

Asiaa ei voi ymmärtää semmoinen jolle alkoholi on sitä, että otetaan kolme paukkua, tanssitaan pöydällä, lauletaan karaokea ja kärsitään krapula.

Sit kun se on sitä, että sängystä nouseminen vaatii puoli pulloa viinaa ja käsien tärinän poisto ennen aamusavuketta sen toisen puoliskon niin ymmärtää mutta silloin se on jo myöhäistä.
 
Älä ny loukkaannu, mutta musta tuntuu että sä et halua saada viinaa pois elämästäsi vaikka tiedostat että sun pitää tehdä se.

Ainakaan et pysty siihen itse vaan sun kannattas harkita jonkunlaista apua. Yksin se päätös pitää pyhättömän viikon.

Tosin mistä minä mitään tiedän.
En mä sinun sanomisistasi loukkaannu.
(Joku järkihän mullakin on päässä)

Voisin lukea. Mut kun lukea mä osaan korkattuanikin.
Voisin kattoa leffaa. Mutta siihenkin sopii sihijuoma.
Voisin lähteä johonkin. Mut ensimmäinen etappi on nurkkabaari jonka kohdalla tulee mieleen, että ei mun oikeastaan tartte mennä yhtään kauemmas.
 
ON muuten tuskainen sarka tää ja hyvin huonosti onnistuva. Aina löytyy vitutuksen aihe mihin ostaa jokunen tai sit voi ottaa muutaman kun on hyvä mieli mainiosti sujuneesta työpäivästä.

Meillä ei oo milloinkaan jäänyt putki päälle vaan duuniin päästään aina aamulla mutta voin vain kuvitella mitä irrottautuminen ilman apua olisi hiemankaan syvemmällä plutaavalla.

Apua ei vissiin vaan julkiselta puolelta kovin helposti heru eikä minnesota-hoitojen maksut oo pieniä.
:cautious: Ja täällä Bitch joka on lomallaan kolmatta päivää vesi- ja jääteelinjalla. Jos joka päivä poikkeaa oluelle tai sangrialle, on muutaman viikon jälkeen kuin sika. Yhtä pöhöttynyt ja punainen.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
En mä sinun sanomisistasi loukkaannu.
(Joku järkihän mullakin on päässä)

Voisin lukea. Mut kun lukea mä osaan korkattuanikin.
Voisin kattoa leffaa. Mutta siihenkin sopii sihijuoma.
Voisin lähteä johonkin. Mut ensimmäinen etappi on nurkkabaari jonka kohdalla tulee mieleen, että ei mun oikeastaan tartte mennä yhtään kauemmas.
Siinäkö ne tekemiset? Sun osaamisilla löytys varmasti paljon muutakin mihin aikaansa kuluttaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä