The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helou ketjuun kaikille.:love:
Pikasesti tulin käymään. 2/3 on reeneissä ja kolmas kaverisynttäreillä.
Tänään on vielä paljon tekemistä, mutta nyt päätin että tuun moikkaa ihan kirjautuneena. Vaikka sitten vaan... näin hätäsesti,:cautious:

Oon kyllä välillä lukenu ketjua niin että en ihan putoo kärryiltä.
Olispas se vaan niin kivaa kun olis aikaa jäädä rupattelemaan pidemmiksikin ajoiks, kuten ennenvanhaan.:sneaky: Mutta ei, aikataulut ei anna vielä periks.
Ehkä talvella tai ainakin JOULUN alla ja JOULUNA!!!:love:
-Pukin polvelle on päästävä istumaan ja supateltava lahjatoiveet.:D

Elena on rekkautunut, oot ihku.:love:
Oot vähän kuin kopio musta tai mä susta; kirjotellaan melko saman oloisesti.:coffee::p
Ennen kirjoitit harmaana maahanmuuttoketjuissa. Olen todella paljon samoilla linjoilla siun kans.(y)
 
Helou ketjuun kaikille.:love:
Pikasesti tulin käymään. 2/3 on reeneissä ja kolmas kaverisynttäreillä.
Tänään on vielä paljon tekemistä, mutta nyt päätin että tuun moikkaa ihan kirjautuneena. Vaikka sitten vaan... näin hätäsesti,:cautious:

Oon kyllä välillä lukenu ketjua niin että en ihan putoo kärryiltä.
Olispas se vaan niin kivaa kun olis aikaa jäädä rupattelemaan pidemmiksikin ajoiks, kuten ennenvanhaan.:sneaky: Mutta ei, aikataulut ei anna vielä periks.
Ehkä talvella tai ainakin JOULUN alla ja JOULUNA!!!:love:
-Pukin polvelle on päästävä istumaan ja supateltava lahjatoiveet.:D

Elena on rekkautunut, oot ihku.:love:
Oot vähän kuin kopio musta tai mä susta; kirjotellaan melko saman oloisesti.:coffee::p
Ennen kirjoitit harmaana maahanmuuttoketjuissa. Olen todella paljon samoilla linjoilla siun kans.(y)
Kiitos :D ihanaa löytää hengenheimolainen ,,,tai toinen jo, toi Boobabe on kanssa aivan :love:
 
Boobabe
Helou ketjuun kaikille.:love:
Pikasesti tulin käymään. 2/3 on reeneissä ja kolmas kaverisynttäreillä.
Tänään on vielä paljon tekemistä, mutta nyt päätin että tuun moikkaa ihan kirjautuneena. Vaikka sitten vaan... näin hätäsesti,:cautious:

Oon kyllä välillä lukenu ketjua niin että en ihan putoo kärryiltä.
Olispas se vaan niin kivaa kun olis aikaa jäädä rupattelemaan pidemmiksikin ajoiks, kuten ennenvanhaan.:sneaky: Mutta ei, aikataulut ei anna vielä periks.
Ehkä talvella tai ainakin JOULUN alla ja JOULUNA!!!:love:
-Pukin polvelle on päästävä istumaan ja supateltava lahjatoiveet.:D

Elena on rekkautunut, oot ihku.:love:
Oot vähän kuin kopio musta tai mä susta; kirjotellaan melko saman oloisesti.:coffee::p
Ennen kirjoitit harmaana maahanmuuttoketjuissa. Olen todella paljon samoilla linjoilla siun kans.(y)
Jouluna tulet tonttuilemaan. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En tiedä missä asut niin aika vaikiaa. Mä en yleensä ahdistele. Saatan ahdotella.
Ei tietääkseni o mikään salaisuus missä mä asun.

Milloin neito ilmaantuu kuikuilemaan parvekkeeni alle, niin tottakait hän pääsee sisään. Jos kämpässä ei ole läjäpäin muita neitoja.
Jos taas keli on sellainen, että sataa vanhoja ämmiä niin mä olen parvekkeella ottamassa koppia eikä mulla ole aikaa nuorille neitokaisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Meikäläisenkin pervoussyytteet saa äkkiä suunnata muualle.

Nytkin lähden äkkiä röökille olematta kainkaan pervå.
Tupakointi se vasta pervoa onkin, imeskellään paperitötteröä ja saadaan siitä hetken nautinnot...hmm hmm...suuntaanpa pervokiikarit asiankannattajan parvekkeelle...jaahas siellä sitä taas pervoillaan tupakka seksikkäästi suupielessä roikkuen, minä näin kaiken
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä