Riippuu käytetyistä sanavalinnoista.Eiks muna ole pippeli? Pallit on kivekset *varma tieto*
Voin vannoa, että munani ovat kivestä.
Riippuu käytetyistä sanavalinnoista.Eiks muna ole pippeli? Pallit on kivekset *varma tieto*
Eläimen nähdessään pitää kysyä, että voiko sut syödä?On muuten hienoa patikoida ympäri luonnonsuojelualuetta ja kotiin tultua katsoa sanakirjasta mitä kylteissä lukee: älä poistu poluilta, varo käärmeitä
Veistetytkö?Riippuu käytetyistä sanavalinnoista.
Voin vannoa, että munani ovat kivestä.
Niin minäkin, onko meitä taas huijattu?Mä luulin että on.
Hispaanokäärmeet ei uskaltaneet näyttäytyä, pelkäävät suomalaista bitchiä. Flamingot oli niin kaukana ettei niiltä tarvinnut kysellä mitä mausteita laitetaanEläimen nähdessään pitää kysyä, että voiko sut syödä?
Jos se vastaa joo, niin kyseessä on ansa.
Jos se vastaa ei niin se huijaa.
No niin.Niin minäkin, onko meitä taas huijattu?
Pitäiskö aloittaa munalakko?No niin.
Hitostako minä tietäisin.Veistetytkö?
Aloita vaan mutta jos eksyt mun nurkkabaariini niin kerro heti, että olet lakossa.Pitäiskö aloittaa munalakko?
Huomenna alkaa 2kk herkkulakko. Ilman munaa ei voi olla.Pitäiskö aloittaa munalakko?
Tullaan Boobsin kanssa sua kuule ahistelemaan sinne, jahka karataan täältä vankilasta minne jouduttiin kun toi yks nainen houkutteli mut niihin eilisiin riettauksiinsa mukaanAloita vaan mutta jos eksyt mun nurkkabaariini niin kerro heti, että olet lakossa.
Vaikka en koskaan kattelekaan ketään alle nelikymppistä niin onhan se ihan kohteliaisuussääntöjen mukaista kertoa olevansa lakossa.
Mennään ja pannaan pää pyörälle.Tullaan Boobsin kanssa sua kuule ahistelemaan sinne, jahka karataan täältä vankilasta minne jouduttiin kun toi yks nainen houkutteli mut niihin eilisiin riettauksiinsa mukaan
nimim. uhri
Joo, mä panen sen pään pyörälle ja sä panet muuten vaanMennään ja pannaan pää pyörälle.
AijaahaJoo, mä panen sen pään pyörälle ja sä panet muuten vaan
Ollaan eri aikaan täällä? Munaterapiaa?Taas se alkaa, Boobsi...me tarvitaan jonkinsortin terapiaa...tai kohta muut tarvitsee sitä meidän takia
Ollaan eri aikaan täällä? Munaterapiaa?
Sen mä tiedän, että Boobis ei mua ahdistele.Tullaan Boobsin kanssa sua kuule ahistelemaan sinne, jahka karataan täältä vankilasta minne jouduttiin kun toi yks nainen houkutteli mut niihin eilisiin riettauksiinsa mukaan
nimim. uhri
Oletko ihan varma?Sen mä tiedän, että Boobis ei mua ahdistele.
Enkä minä häntä.
Kyllä sulle kaikki antaa Minäkin antaisin sulle munaa jos vaan olis sellasetKuka antais?
Ei kaikki sentään.Kyllä sulle kaikki antaa
Varo hyvä mies, hän ottaa tuon vielä haasteenaSen mä tiedän, että Boobis ei mua ahdistele.
Enkä minä häntä.
Opettakaas ny ladyt mullekin miten pannaan vaikkapa päättömältä pää pyörälle?Mennään ja pannaan pää pyörälle.