hmm aloin miettimään...antonio joulupukkinaOnko tuo Joulupukin kauan kadoksissa ollut ilkeä velipuoli?
hmm aloin miettimään...antonio joulupukkinaOnko tuo Joulupukin kauan kadoksissa ollut ilkeä velipuoli?
Miehän olen kalijallakin Johannan kanssa käyny, lähetä vain. Sohovalla saa kyllä nukkua.
Hö oisit heti sanonut, täytyy keksiä joku muuMiehän olen kalijallakin Johannan kanssa käyny, lähetä vain. Sohovalla saa kyllä nukkua.
ÖitäJoku menee Anteron kans ja joku toinen Tukiaisen kans nukkumaan mutta ma menen ihan itteni kanssa nukkumaan ja halaaruttaamaan tyynyjani
Huominen saa siis minun puolestani tulla
Hyvaa yota, nae kauniita unikuvia ja nuku hyvin. Ja - heraa onnellisena *pus*
no kaikesta se sinäkin mieles pahoitatMä oon täällä!
Tosin pahantuulisena tällä kertaa, kun menin lukemaan ton yhden eestinihme-neitokaisen oksupoksupäivityksen.
Itse asiassa sitä tapahtuu tosi harvoin.no kaikesta se sinäkin mieles pahoitat
Pekonissa on kuule lihaa eli kaloreita kanssa. Elä moiseen sorru!häätyyki alkaa vetää pekonia ja sen sellasta kun niissä ei oo kalorioita
ekkaisää vaan ota milannan jorinoita tosissaanNnnniiiiiii!
Ja ajatelkaa nyt. Siis esimerkiksi tuolla, missä miehen eksä ja tytär asuvat, on suunnilleen helsingin kokoisella alueella (asukkaita ei sit kyllä ole edes tuhansia) yksi päivystävä ambulanssi.
Ja kun sillä sie ihan oikeasti kuskataan kesken työvuoron niitä omia oksentelevia tai nuhaniiskuttelevia lapsosia terveysasemalle hoitoon niin onpa kivat oltavat sillä joka ihan oikeasti tarvitseekin apua ja sinne sit vaan sekaan, on autoa ehditty putsata tai ei.
jos löytäs jostakin mahollisimman vähälihasta pekondeerustaPekonissa on kuule lihaa eli kaloreita kanssa. Elä moiseen sorru!
Muutkin virolaiset ovat mielestään niin kovin fiksuja. Etenkin miehen eksä. Ja ainakin sairaanhoidossa. Se on varmaan joku kansantauti.ekkaisää vaan ota milannan jorinoita tosissaan
sehän hölisee aivan puutaheinää
Väliliha ja sondeeraus. Noin mä aluksi luin.jos löytäs jostakin mahollisimman vähälihasta pekondeerusta
saisko sitä ees vähän syödä?
pervåVäliliha ja sondeeraus. Noin mä aluksi luin.
Olet siis riippuvainen netistäHerravarjele! Intternetti oli rikki monta päivää! Olo kuin jollain metsäläisellä tai luolanaisella!
Täysin. Mistä mä muuten tietäisin BB-Amandan tai Hottis-Juhan kuumat peppukuvat?Olet siis riippuvainen netistä