The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
AaKoo!!!

Laitan tohon ton lallattelun. Sen Nurkkikseen meno-viisun.


On nurkkabaari taman miehen paikka verraton
On siella askel kepea ja olo huoleton
On hyva tuoppiin hukuttaa myos surut murheet nuo
Ainakin se helpotuksen hetkiseksi suo

Siis nurkkikseen, nurkkikseen johtaa AaKoon askeleet
Ja kun tuoppi tyhjenee mies kenties runoilee
Kaivaa jutun vitsin hyvan mika peittaa olon syvan
Kuitenkin tietaa et paikkalla on sydan...


Mukavaa nurkkailua AaKoolle Baarikarpasen viitoittamana :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ma tuun kotiin viksuna ja kuningartarvanhempana :love:....mun yks rakasarmas ipanapanen on kuvannut minut kuningattarena*ihan pakahtumismaximuksessa*...niin mita hiisia - meillahan on himabileet:alien::D!!

Koko valtakunta valaistuksessaan ja humppavolyyminamikaiset todellakin kaakossa(y)

Kokoonpanona oli vaan naa omat ipanaiset mutta taa lupaa hyvaa tuonnempana :D.....musat hei todellakin kohdillaan<3!
 
Lallaspyy nyt vaan sullekin :p*parraan*...tahan kohtaan iski taiteilijan suojelussensuuri.

Mutta oikeesti, awwww sentaan:love: - mulla huikee kruunu paakosessa ja piiitka mekko ja punaiset hymyhuulet...ja kappas vaan jalassa villasukat :D, raidalliset(y).
Nainen jolla on villasukat - toi on seksikkyyttä sataan potenssiin
Piiitkä mekko on jokseenkin sama juttu, tosin lyhyt mekko on käytännönläheisempi.
En muista koskaan yrittäneeni pokata kruunua.
 
Nainen jolla on villasukat - toi on seksikkyyttä sataan potenssiin
Piiitkä mekko on jokseenkin sama juttu, tosin lyhyt mekko on käytännönläheisempi.
En muista koskaan yrittäneeni pokata kruunua.
*punastelen isostipaljosti*

Ma ja piiiitka mekko on muuten semmoinen yhdistelma etta siina on varoalueen paikkaa ja isosti. Mulla kun on - ja kaikkea ma teillekin lorpottelen:alien::D - melko useesti eli aina :D taito hyppysissa... tai no jaloissa:barefoot:, ma onnistun tallomaan sen helmuksen sujuvasti tai jopa tuiskahtamaan nenallenikin:notworthy:...on koettu mutta ei onneksi ihmisten ilmoilla vaan ihan kotipihassa :D

Mutta en makaan tiennyt etta tan powwon sisalla/keskella/jossakin on viela kruunukin jemmassa:alien::D...ettei sitten vaan myos se Malesian konekin:unsure:...
 
Hei, ulkona on kivan pirtsakka keli ja taivas taynnansa tahtosia :love:

Ja ma olen tai olin omenaisena - kavin tyhjentamassa tuon viimosimman puun. Tosin en ma mihinkaan latvaan ylettanytkaan eli kentoillaan sen kimpussa huomenna. Enka ma mitaan omppupaistostakaan talle paivalle saanut aikaiseksi mutta senkin joutaa huomenissa herkuttelemaan (y)

Huomiselle on eri katevaa siirrella puuhasteluja, mitahan ma viela keksinkaan...*lahti miettimaan ja toimimaan vaapelina ipanoille*
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä