The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiku mä olen jäänyt jyrän alle. :D Päivää:)
Olin päikkärillä ja kamala olo. Päähän koskee ja olo on tokkurainen.
Resisiä on turha levitellä yksin.
Uni oli sentään taas mielenkiintoinen. :D
Hei mullakin koskee päähän (y)

Reisiä on ihan mukava levitellä aina sillon tällön olipa sitten yksin, kaksin tai kolmin..kin:sneaky:
 
Boobabe
Niin ja kerrankin kun siellä levittelis oikein tarkoituksella..:whistle:

Mitäs unta näit?:sneaky:
Kaikkea omituista. Viimesimmässä unessa etsin kotia. Mä en muistanut missä asuin. Yritin avata monia ulko-ovia. Talot olivat samantyylisiä kuin helsingin keskustassa. Tämä uni on ollut ennenkin.
Että en löydä kotiin. Nyt sain seuraa kodin etsimiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kaikkea omituista. Viimesimmässä unessa etsin kotia. Mä en muistanut missä asuin. Yritin avata monia ulko-ovia. Talot olivat samantyylisiä kuin helsingin keskustassa. Tämä uni on ollut ennenkin.
Että en löydä kotiin. Nyt sain seuraa kodin etsimiseen.
Mä olen nähnyt muutaman kerran samantyylisiä unia, ja sitten sellasta unta missä etsin vaatekaupasta ulospääsyä ja siellä on hirveesti hyvännäköisiä vaatteita mutta mulla ei ole rahhaa ja sitten sinne tuleekin joku puukkohullu jahtaamaan mua ympäri sitä kauppakeskusta, eikä kukaan pysähdy ees auttamaan...:cautious:
 
Boobabe
Mä olen nähnyt muutaman kerran samantyylisiä unia, ja sitten sellasta unta missä etsin vaatekaupasta ulospääsyä ja siellä on hirveesti hyvännäköisiä vaatteita mutta mulla ei ole rahhaa ja sitten sinne tuleekin joku puukkohullu jahtaamaan mua ympäri sitä kauppakeskusta, eikä kukaan pysähdy ees auttamaan...:cautious:
Ai kamala. Muakin on jahdattu mutta ei puukon kanssa.
 
Mä näin yks aika sellasia unia, että kävelin muka viimeisilläni raskaana jossain ihmispaljouden keskellä...alasti. Siinä mä sitten yritin esittää coolia ja kävelin puistossa pimppi ja pylly paljaana vilkkuen :rolleyes:
 
Ja suokaa mulle anteeksi.

Olin eilen e r i t t ä i n juovuksissa aamusta alkaen.
Eikä tää päivä ole yhtään parempi.

Kännissä saatan olla erittäin rasittava, mutta en koskaan ilkeä. Semmoinen ei kuulu kannattamiini asioihin koskaan.

Kännipäissä inttijutut aina vaikuttaa hirveen fiksulta idealta vaikka eivät ne koskaan sitä ole.

Mutta tapoihini ei kuulu puhua paskaa.
Jos mä sanon, että jokainen alle 125- millinen vehje on mulle tuttu, niin se pitää paikkansa. Tietämäni poikkeuksen muodostaa kevyt sinko. Se oli jo mun inttiaikanani korvattu kevyellä kertasingolla (äksön- leffojen suosikilla) ja raskaalla kertasingolla, eli Apilaksella. Niinpä kevyellä singolla mä en koskaan ampunut kovaa vaikka niitä vielä varastossa olikin.

Joten ton verran valehtelin. Tietoisesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä