Niimpä ei mee. Onneksi sain pelastettua nopeesti suurimman osan taikinasta.aina ei tosiaan mene kuin strömsöössä
Niimpä ei mee. Onneksi sain pelastettua nopeesti suurimman osan taikinasta.aina ei tosiaan mene kuin strömsöössä
jaahas, sitä aletaan heti levittelemään reisiä jo ennenkuin päivää edes sanotaan
Eiku mä olen jäänyt jyrän alle. Päivääjaahas, sitä aletaan heti levittelemään reisiä jo ennenkuin päivää edes sanotaan
In Finland we call this "reilu meininki".jaahas, sitä aletaan heti levittelemään reisiä jo ennenkuin päivää edes sanotaan
Hei mullakin koskee päähänEiku mä olen jäänyt jyrän alle. Päivää
Olin päikkärillä ja kamala olo. Päähän koskee ja olo on tokkurainen.
Resisiä on turha levitellä yksin.
Uni oli sentään taas mielenkiintoinen.
Kuntosalilla tulee leviteltyä vaikka ei ole seuraa.Hei mullakin koskee päähän
Reisiä on ihan mukava levitellä aina sillon tällön olipa sitten yksin, kaksin tai kolmin..kin
Niin ja kerrankin kun siellä levittelis oikein tarkoituksella..Kuntosalilla tulee leviteltyä vaikka ei ole seuraa.
Kaikkea omituista. Viimesimmässä unessa etsin kotia. Mä en muistanut missä asuin. Yritin avata monia ulko-ovia. Talot olivat samantyylisiä kuin helsingin keskustassa. Tämä uni on ollut ennenkin.Niin ja kerrankin kun siellä levittelis oikein tarkoituksella..
Mitäs unta näit?
Mä olen nähnyt muutaman kerran samantyylisiä unia, ja sitten sellasta unta missä etsin vaatekaupasta ulospääsyä ja siellä on hirveesti hyvännäköisiä vaatteita mutta mulla ei ole rahhaa ja sitten sinne tuleekin joku puukkohullu jahtaamaan mua ympäri sitä kauppakeskusta, eikä kukaan pysähdy ees auttamaan...Kaikkea omituista. Viimesimmässä unessa etsin kotia. Mä en muistanut missä asuin. Yritin avata monia ulko-ovia. Talot olivat samantyylisiä kuin helsingin keskustassa. Tämä uni on ollut ennenkin.
Että en löydä kotiin. Nyt sain seuraa kodin etsimiseen.
Ai kamala. Muakin on jahdattu mutta ei puukon kanssa.Mä olen nähnyt muutaman kerran samantyylisiä unia, ja sitten sellasta unta missä etsin vaatekaupasta ulospääsyä ja siellä on hirveesti hyvännäköisiä vaatteita mutta mulla ei ole rahhaa ja sitten sinne tuleekin joku puukkohullu jahtaamaan mua ympäri sitä kauppakeskusta, eikä kukaan pysähdy ees auttamaan...
nii on, mutta se ei ollu unta.Muakin on jahdattu puukon kanssa.
Aistittavissa paheellisuutta
Jaahanii on, mutta se ei ollu unta.
On muakin jahdattu ilman puukkoa ja pääsin pakoon kun juoksin lujaa, ponnistin maasta vauhtia ja lähdin lentoon...noi on ihan parhaita unia, tai ainakin toisiksi parhaitaAi kamala. Muakin on jahdattu mutta ei puukon kanssa.
Mää nään joskus unta et löydän valtavan divarin, jossa on kauheesti kaikkia hyviä kirjoja ja sarjiksia tosi halvalla. Ja sit just ku oon et Jee ostan nää KAIKKI ni sit herään
Minäkin olen ollut joskus vähissä vaatteissa. Kengät ja farkut hävinneet johonkin.Mä näin yks aika sellasia unia, että kävelin muka viimeisilläni raskaana jossain ihmispaljouden keskellä...alasti. Siinä mä sitten yritin esittää coolia ja kävelin puistossa pimppi ja pylly paljaana vilkkuen
Mulla on vain yksi kysymys.Mää nään joskus unta et löydän valtavan divarin, jossa on kauheesti kaikkia hyviä kirjoja ja sarjiksia tosi halvalla. Ja sit just ku oon et Jee ostan nää KAIKKI ni sit herään
Mulla on vain yksi vastaus (vaikka kysymys ei mulle ollutkaan)Mulla on vain yksi kysymys.
Mistä tommoisia naisia löytää?