The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minkä kokosia ne olivat?

Toisaalta taas..jos se isompi on sun mielees niin iske siihen kiinni. Tai sitten malta odottaa ja etsiä vielä.

Riippuu siitä sun muuttokuumeilus hottispoppanenasteilusta.
48 ja 58 neliöö.Toi isompi niin siinä on vähän liikaa hintaa...okei,no ymmärrän et on melko uus (2012) mut silti. ja en oo ainoo joka niin ajattelee,sen takia se tyhjillään on ollukin jo jonku aikaa kun yleensä kaikki vapautuvat menee heti.Niinkuin tolle pinemmälle tulee tapahtuu kun se tulee julkiseen hakuun.Nythän mä olin eka jolle siitä infottiin et vapautuu.
 
48 ja 58 neliöö.Toi isompi niin siinä on vähän liikaa hintaa...okei,no ymmärrän et on melko uus (2012) mut silti. ja en oo ainoo joka niin ajattelee,sen takia se tyhjillään on ollukin jo jonku aikaa kun yleensä kaikki vapautuvat menee heti.Niinkuin tolle pinemmälle tulee tapahtuu kun se tulee julkiseen hakuun.Nythän mä olin eka jolle siitä infottiin et vapautuu.
Niin..mun korviin toi 48neliöö kuulostaa aika kivan isolta :).

Mä ite oon asunu ton kokosessa ja siinä oli tupakeittiö, josta tykkäsin tosi kovasti. Että saa kokata ja seurustella samassa tilassa, kätevää (y). Makkari nyt oli..mmm..pienehkö mutta kyllä sinne mun sänky mahtui..tosin se nyt ei mikään iso ollutkaan :)

Mutta jatka etsimistä :). Kyllä se sieltä vielä napsahtaa(y)
 
Niin..mun korviin toi 48neliöö kuulostaa aika kivan isolta :).

Mä ite oon asunu ton kokosessa ja siinä oli tupakeittiö, josta tykkäsin tosi kovasti. Että saa kokata ja seurustella samassa tilassa, kätevää (y). Makkari nyt oli..mmm..pienehkö mutta kyllä sinne mun sänky mahtui..tosin se nyt ei mikään iso ollutkaan :)

Mutta jatka etsimistä :). Kyllä se sieltä vielä napsahtaa(y)
Siis ei siinä muuta vikaa ollukaan mutta en tykänny siitä pohjaratkasusta,ei ne neliömäärät kerro mitään.Mä haluun keittiön minne mahtuu pöytä,nyt mulla ei oo sellasta. Nykynen kämppä on pohjaratkasultaan parempi,on jopa minikeittiö vaikka ei sitä pöytää olekaan. Ei munkaan sänky mikään iso ole,120cm mutta kun haaveissa on ne kunnon huoneet huoneina.
 
Siis ei siinä muuta vikaa ollukaan mutta en tykänny siitä pohjaratkasusta,ei ne neliömäärät kerro mitään.Mä haluun keittiön minne mahtuu pöytä,nyt mulla ei oo sellasta. Nykynen kämppä on pohjaratkasultaan parempi,on jopa minikeittiö vaikka ei sitä pöytää olekaan. Ei munkaan sänky mikään iso ole,120cm mutta kun haaveissa on ne kunnon huoneet huoneina.
Eli jatkat etsimistä kunnes löytyy itsellesi sopiva :)
 
Mä en muuten tajua arkkitehtejä jotka suunnittelevat kämpän ilman paikkaa ruokapöydälle.

Makkari voi olla pieni kun ei sinne tarvitse mahdua kuin sänky.

Köökistä ja ruokailutilasta ei passaa pihdata! :mad:
Tollakin asukkaalla joka siel nyt oli, oli se pöytä kans ihan siinä melkeen keskellä olohuonetta joka ei ees oo mikään olohuone kun yhtä tilaa keittiön kanssa. tai mikä se sellanen keittiö on että kaikki on yhellä seinällä.
No anto se vuokranantaja mulle tän viikon miettimisaikaa et voihan se mieli vielä muuttua...kun se lyhentäis työmatkaa....
 
Tollakin asukkaalla joka siel nyt oli, oli se pöytä kans ihan siinä melkeen keskellä olohuonetta joka ei ees oo mikään olohuone kun yhtä tilaa keittiön kanssa. tai mikä se sellanen keittiö on että kaikki on yhellä seinällä.
No anto se vuokranantaja mulle tän viikon miettimisaikaa et voihan se mieli vielä muuttua...kun se lyhentäis työmatkaa....
Mut mitä olkkarilla oikeastaan edes tekee?

Ruokpöytä ja tukevat tuolit. Siinä istuu iltaa mukavasti, voi syödä ja juoda samalla ja sit kun tulee väsy voi painua suoraan petikammariin.

Ja jos sohva tuntuu välttämättömältä, voi se kai olla tyyliä puusohva ja toimia pöydän toisen puolen istuimina ja samalla töllönkatselupaikkana.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mä kyllä tykkään ite,että kämpäs on keittiö,olkkari,makkari ja kylppäri. :D
Mie oon asunu yksiössä jossa oli kunnon keittiö ja makkari ja olkkari yhdistetty,enkä tykänny yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eli jatkat etsimistä kunnes löytyy itsellesi sopiva :)
Täs mun nukkumaluukussani kylppärissä ei o moittimista. Se on pieni mutta toimiva.
Unilaatikollekin löytyy ihan suunniteltu paikka jos unilaatikko on enintään 90 cm leveä. Leveämmän asettelu sit on ongelma.
Keittonurkkaus on lähinnä vitsi. Tilaan mahtuis jotain toimivaakin, mutta vuokrakämppään mä en ala moista ilmaiseksi tekemään.
Keittiön pöydälle on hyvä tila. Olkoonkin, että arkkitehti on suunnitellut sen tilan telkkarin katsomiseen. Mut kun vetää kakstoista metriä antennipiuhaa niin voi kattoa telkkaria sohvalta.

Arkkitehdit ja hammaslääkärit on kaks semmoista ammattikuntaa joista voi ihan oikeesti miettiä, että mitä helvettiä ne meinaa. Diplomi- insinööreistä puhumattakaan.
 
Mä tykkään tästä nykysestä kyllä mutta tänne ei mahu pöytää paitsi jos sen laittaa keskelle kämppää.Sohvalla saan tehtyä "makkarin" jos haluan,olikin niin pitkän aikaa mutta joku aika sit käänsin sohvaa niin nyt ei ole "makkaria" mut vaihtelua tääkin.Kaipaan vaan vaihtelua että kaikki huoneet olis erikseen.Jos tässä olis pikkasen enempi tilaa ja voisin siirtää tän lähemmäs työpaikkaa niin ei mun tästä tarvis muuttaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä