Boobabe
eikös tuo kerran siepannu pizzakuskinkin. mulla on semmonen muistikuva.
eikös tuo kerran siepannu pizzakuskinkin. mulla on semmonen muistikuva.
"..kaikkiin naisiin..."Kaikkiin naisiin on sisäänrakennettu pieni tuhmeliini.
Paitti Pitsistä mä en ole ihan varma koska hän on kunniallinen humpansoittajan vaimo joka ei edes tietä mitä tuhmuus tarkoittaa.
Jaa..sitä katellaan tiimarinvihkojaeikös tuo kerran siepannu pizzakuskinkin. mulla on semmonen muistikuva.
Kämpät ei sinunkaan seudullasi lopu yhteen eikä kahteen.En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään Olin jo innoissani
mulla riittää muisti ilman vihkojakin.Jaa..sitä katellaan tiimarinvihkoja
Millä päällä muka muistat, kun olet Päätön?mulla riittää muisti ilman vihkojakin.
Minkä kokosia ne olivat?En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
mene nukkumaan jo.Millä päällä muka muistat, kun olet Päätön?
Juu, myös Routamisuun."..kaikkiin naisiin..."
Eläs yleistä!Kaikkiin naisiin on sisäänrakennettu pieni tuhmeliini.
Paitti Pitsistä mä en ole ihan varma koska hän on kunniallinen humpansoittajan vaimo joka ei edes tietä mitä tuhmuus tarkoittaa.
*ufopääkkönen*mulla riittää muisti ilman vihkojakin.
Juu, myös Routamisuun.
Olisin hyvin hämmästynyt jos Routamisun sisällä ei olis pientä tuhmeliini- Routamisua.
Yhtä hyvin voisin väittää itteäni Kerubiksi mutta sitä ny ei uskoisi kukaan.
Noi pihvit. Miten teit?Olipa hyvää evästä nyhtökaurapastaa & parsakaali-hernerouhe-perunapihvit ja kylmä kastike Uskomattoman hyviä pihviä tuli,ekaa kertaa kokeilin.
Ööh...Ex rouvakulta, päivän vitsi
Kaino hymiö tietty pelastaa päivän?
minulta et kysyny, mutta tuosta se lähtee.Noi pihvit. Miten teit?
Hernerouheen sekaan laitoin kuumaa vettä ja ehkä n 1/2 kasvisliemikuution ja annoin turvota vähän aikaan. Parsakaalit hienonsin saksilla ja laitoin hernerouheen sekaan,2 pientä perunaa raastin juustoraastimella ja ne kippasin sekaan. Lisäsin pippuria ja chiliä ja sitruunaruohojauhetta,pikkasen kaurakermaa ja vehnäjauhoa ja korppujajauhoja. Määriä en osaa sanoa,ehkä n 1 dl hernerouhetta ja parsakaalia,perunaa 2 pientä. Tein pieniä pihvejä 4 kpl ja paneroin vehnä ja korppujauhoilla.Paistoin oliiviöljyssä. Oli kyllä paneroidessa vaikea saaha pysymään kasassaNoi pihvit. Miten teit?
Mitäkähäh ??!!Kaino hymiö tietty pelastaa päivän?
Noup!
Noilla on erikseen isompien naisten vaatteetTiiättekö.
Mua alkoi niiiiiiin pänniä, kun aina kun tilaan itselleni housut, ne puristelevat ikävästi. Tilasin siis henkkamaukalta stretsch-pöksyt SUURINTA (36) kokoa. Ja nää ovat sopivat. Vähän ehkä kaipailee vyötä ennenko pitkäkalsariaika alkaa.
Mihinköhän toi pulju kuvittelee vähääkään isompien naisten pukeutuvan?
(vastaavasti metsäreissulla mulla oli yllä Clebertin tuulipökät kokoa s)
Olenkohan mä sit niiden mielestä suurin mahdollinen normaalikokoinen? Tuli jotenkin gigantti oli kyllä kun kiskoin noi jalkaani ja totesin passeleiksi.Noilla on erikseen isompien naisten vaatteet