The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään:cry: Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis :cry: Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
Minkä kokosia ne olivat?

Toisaalta taas..jos se isompi on sun mielees niin iske siihen kiinni. Tai sitten malta odottaa ja etsiä vielä.

Riippuu siitä sun muuttokuumeilus hottispoppanenasteilusta.
 
Ex rouvakulta, päivän vitsi
Ööh...
Mä olen eron jälkeen kutsunut ex- rouvakultaani ex- rouvakullaksi. Eli reilut viis vuotta.
Monista eron jälkeisistä tempuistaan mä voin olla eri mieltä mutta solvaamiseen mun ei tartte ryhtyä.
Mennyt neljännesvuosista on historiaa ja koko sen ajan hän oli paras mahdollinen vaimo mitä kuvitella saattaa.
Mä olisin sika jos kutsuisin häntä muuksi kuin ex- rouvakullaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Noi pihvit. Miten teit?
Hernerouheen sekaan laitoin kuumaa vettä ja ehkä n 1/2 kasvisliemikuution ja annoin turvota vähän aikaan. Parsakaalit hienonsin saksilla ja laitoin hernerouheen sekaan,2 pientä perunaa raastin juustoraastimella ja ne kippasin sekaan. Lisäsin pippuria ja chiliä ja sitruunaruohojauhetta,pikkasen kaurakermaa ja vehnäjauhoa ja korppujajauhoja. Määriä en osaa sanoa,ehkä n 1 dl hernerouhetta ja parsakaalia,perunaa 2 pientä. Tein pieniä pihvejä 4 kpl ja paneroin vehnä ja korppujauhoilla.Paistoin oliiviöljyssä. Oli kyllä paneroidessa vaikea saaha pysymään kasassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Tiiättekö.

Mua alkoi niiiiiiin pänniä, kun aina kun tilaan itselleni housut, ne puristelevat ikävästi. Tilasin siis henkkamaukalta stretsch-pöksyt SUURINTA (36) kokoa. Ja nää ovat sopivat. Vähän ehkä kaipailee vyötä ennenko pitkäkalsariaika alkaa.

Mihinköhän toi pulju kuvittelee vähääkään isompien naisten pukeutuvan?

(vastaavasti metsäreissulla mulla oli yllä Clebertin tuulipökät kokoa s)
 
Tiiättekö.

Mua alkoi niiiiiiin pänniä, kun aina kun tilaan itselleni housut, ne puristelevat ikävästi. Tilasin siis henkkamaukalta stretsch-pöksyt SUURINTA (36) kokoa. Ja nää ovat sopivat. Vähän ehkä kaipailee vyötä ennenko pitkäkalsariaika alkaa.

Mihinköhän toi pulju kuvittelee vähääkään isompien naisten pukeutuvan?

(vastaavasti metsäreissulla mulla oli yllä Clebertin tuulipökät kokoa s)
Noilla on erikseen isompien naisten vaatteet
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä