voi harmi. toivottavasti helpottaa pian.Sori ny. Oman suuni voisin sulkea sillä hetkeksi. Migreeni jatkuu aina vaan ja lääkkeet tekee minusta ilkeän.
voi harmi. toivottavasti helpottaa pian.Sori ny. Oman suuni voisin sulkea sillä hetkeksi. Migreeni jatkuu aina vaan ja lääkkeet tekee minusta ilkeän.
Särkeekö sitä enemmän öisin vai päivisin? Onko liikerajoituksia?Sit pitää men yksityiselle kun työterkasta ei kovin herkästi laiteta kuville...ja meil on vaihtunu työlääkäri niin en tiedä millanen juippi siel nykysin on.
Tänks, ressiä tämä vaan.voi harmi. toivottavasti helpottaa pian.
Nam, toi on niin hyvää !Kaura-omena paistosta jätskin kanssa, sit ruuan jälkeen
Meillä mies laittaa jotain kiinalaisen tapaista pöperöä ja jälkkäriksi on tulossa uunibanaanit.Nam, toi on niin hyvää !
Menee kyllä ilman jädeäkin tai mitään kermavaahtoja mutta minkäs sille mahtaa jos semmoista vielä on kylkeenkin
Ihanaa hemmottelua sielläMeillä mies laittaa jotain kiinalaisen tapaista pöperöä ja jälkkäriksi on tulossa uunibanaanit.
Äyks, onks sellaistakin?Omar-munkkia
Päivällä enempi ja kun rasittuu niin särkee.taaksepäin taitto sattuu mut kyl kämmenosa liikkuu.Särkeekö sitä enemmän öisin vai päivisin? Onko liikerajoituksia?
OnÄyks, onks sellaistakin?
..jokos sangria toimii...?
Kämppä kunnossa. Sähköt toimii. Vedet toimii. Intternetti toimii. Aurinko toimii.
*Tarjoaa kuumat päiväkahvit mökönassulle* Ime vaikka pillillä jos noi käsiraudat estää sua jotenkin käyttämästä käsiä tässä mukin pitelemisessä
Mä olen vaan mä, mut mun kanssani ei lääkärikään pelleile.Sit pitää men yksityiselle kun työterkasta ei kovin herkästi laiteta kuville...ja meil on vaihtunu työlääkäri niin en tiedä millanen juippi siel nykysin on.
Ei vielä. Ensin pitää siivota pölyt ja asettua taloksi..jokos sangria toimii...?
..mitkä hiien "kuumat päiväkahvit" ne on jos vielä pillitkin pitää sotkea mukkaan...kyllä mä muun rekvisiitan kelp...jaa*Tarjoaa kuumat päiväkahvit mökönassulle* Ime vaikka pillillä jos noi käsiraudat estää sua jotenkin käyttämästä käsiä tässä mukin pitelemisessä
Vaan sitten kun on sen sittenkunin aika niin....kaadat kuplivaa isoon kauniiseen lasiin ja skoolaat itellesi ja lomallesiEi vielä. Ensin pitää siivota pölyt ja asettua taloksi
Mmmm mitäs minä sanoin aiemmin siitä pikku pervosta joka nostaa täällä päätäänHäääh hääh? Niin kerta...hmm mitäs mä muuten sanoinkaan *pikainen vilkaisu aiempiin viesteihin*..mitkä hiien "kuumat päiväkahvit" ne on jos vielä pillitkin pitää sotkea mukkaan...kyllä mä muun rekvisiitan kelp...jaa
Sulle mää suasittelisin optikolla käyntiä, tiiä kuka sängyssäs nyt majailee mutta en oo mä *päristelee*lälläspyy...mulla on piirakka hottispoppisena ja mua oo ennenkään mitkään käsiraudet paikalla pitäneet tai lukitut ovet
Siinäpä se on taas todistettu.Jos sulla ei ole laittaa tissejä tiskiin tai pebankuvaa tarjolle tai ei ole kykyä jauhaa asiallista tai asiatonta jaskaa niin tunge linkkisi jonnekin muualle.