The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Piirakka uunissa ja meillä katella tillitetään ihan hiljasina....


...Titanicia*ufopääkkönen*:love:

Tää yksi hurmuri oli löytänyt tuon vhs-kasetin- siis kuvitelkaa nyt, melkein jo retroa:D!! - ja nauha pyörii...molemmat pojat kattelevat, en saa ees musaakaan luukuttaa :D
 
Sit pitää men yksityiselle kun työterkasta ei kovin herkästi laiteta kuville...ja meil on vaihtunu työlääkäri niin en tiedä millanen juippi siel nykysin on.
Mä olen vaan mä, mut mun kanssani ei lääkärikään pelleile.
Mä itte menen lääkäriin vain jos pää tarttee sinne erikseen kantaa, joten lekuri joka mun luulee olevani paikalla huvikseni on asennevammainen.
Noitakin on.
Onneksi mulla riittää sanavarastoa enemmän kuin parisataa sanaa, niin milloin osaa haukkua osaamattoman tyhjäpääksi edes tuhannella sanalla niin siinä on melko vahvoilla.
 
*Tarjoaa kuumat päiväkahvit mökönassulle* Ime vaikka pillillä jos noi käsiraudat estää sua jotenkin käyttämästä käsiä tässä mukin pitelemisessä :rolleyes:
..mitkä hiien "kuumat päiväkahvit" ne on jos vielä pillitkin pitää sotkea mukkaan:cautious:...kyllä mä muun rekvisiitan kelp...jaa:geek:


Sulle mää suasittelisin optikolla käyntiä, tiiä kuka sängyssäs nyt majailee mutta en oo mä :p*päristelee*lälläspyy...mulla on piirakka hottispoppisena ja mua oo ennenkään mitkään käsiraudet paikalla pitäneet tai lukitut ovet:cautious::D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
..mitkä hiien "kuumat päiväkahvit" ne on jos vielä pillitkin pitää sotkea mukkaan:cautious:...kyllä mä muun rekvisiitan kelp...jaa:geek:


Sulle mää suasittelisin optikolla käyntiä, tiiä kuka sängyssäs nyt majailee mutta en oo mä :p*päristelee*lälläspyy...mulla on piirakka hottispoppisena ja mua oo ennenkään mitkään käsiraudet paikalla pitäneet tai lukitut ovet:cautious::D
Mmmm mitäs minä sanoin aiemmin siitä pikku pervosta joka nostaa täällä päätään:sneaky:Häääh hääh? Niin kerta...hmm mitäs mä muuten sanoinkaan *pikainen vilkaisu aiempiin viesteihin*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä