The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä laittaisin oman peppuni päälle tatskan ''Exit only'' :ninja:
Mie en kylla mitaan tatskaa tohon pyrstooni huoli...ellei sita siihen sitten ehdoin tahdoin kiinnipitelemalla nyt olla parraamassa:cautious:..koskapa jos/kun niin likella sattuis liiketta olemaan niin tietais kylla jo siina vaiheessa mita saa tehda ja olla tekematta...tai jotain..:oops::barefoot:..miten taa nyt menee...mulla on jotain hottolehtiteeta nyt kupissa:alien:*ottaa toisen kupillisen kuumaa vetta ja vaihtaa teelaatua*
 
..aietta kun kylmasti kolahti korvaani toi nukkumaluukkus vankilanaoleminen(n)

Josvaikka se elo ei ruusuista kuvaa naytakaan, no niissakin omat piikkinsa kylla, niin jokatapauksessa...pitas sen oman nukkumaluukun/kampan/kodin/torpan vot evo olla sellainen missa on hyva olla...ja jos se ei sita ole niin..jotenkin nyt ainakin sietaa sita jos ei pysty suuresti asiantilaa muuttamaan. Mutta se etta siella oleminen ja sinne palaaminen muistuttaa ja tuntuu vankilalta, niin..it just makes me so sad....
Mulla on ollut kaksi kotia.
Toinen oli lapsuudenkotini.
Toinen oli kototönö joka ex- rouvakullan kanssa hankittiin lastemme kodiksi.

Vaikka asuisin tässä nukkumaluukussa loppuikäni, niin tästä ei koskaan tule mulle kotia.
 
Mulla on ollut kaksi kotia.
Toinen oli lapsuudenkotini.
Toinen oli kototönö joka ex- rouvakullan kanssa hankittiin lastemme kodiksi.

Vaikka asuisin tässä nukkumaluukussa loppuikäni, niin tästä ei koskaan tule mulle kotia.
*halaaruttaan*
Sun sielu ja sydames kaipaa toisaalle joten...en voi muuta kuin toivoa etta saat rauhan ja hyvan olon joskus jossain vaiheessa kun haaveesi ja toiveesi tuon asian suhteen, jotta rauhan saisit itsellesi, toteutuisi.
 
Mie en kylla mitaan tatskaa tohon pyrstooni huoli...ellei sita siihen sitten ehdoin tahdoin kiinnipitelemalla nyt olla parraamassa:cautious:..koskapa jos/kun niin likella sattuis liiketta olemaan niin tietais kylla jo siina vaiheessa mita saa tehda ja olla tekematta...tai jotain..:oops::barefoot:..miten taa nyt menee...mulla on jotain hottolehtiteeta nyt kupissa:alien:*ottaa toisen kupillisen kuumaa vetta ja vaihtaa teelaatua*
Mitäs ihmettä mun silmämunani täällä oikein näkevät...ei kai siellä vaan nosta päätään sellainen pieni ja pörröinen perwå?
 
Yinksu
Päivätee ja pusu:p
Haluutteko te pusui? Olis mocca vanilija tai mansikkaa tarjolla *ojenaa jos jollekin kelpaa* tai lakuakin on jos joku haluaa *ojentaa lakukippoa*. Ottaakaahan nyt, loput tarjoillaan huomenna muille.
 
Nois oikeesti kandee muistaa vuosikymmenet ja tekniikan kehitys.
Kun toi on tehty niin vaihtoehtoina oli otto tai uusintaotto.
Elviksen kultavuosien levytyksissä se julkaistavaksi päättynyt saattoi olla otto nro 37
Beatlesit taas tekivät kersantti pippurin neliraitakoneella ja vieläkin on ihan relevanttia miettiä, että miten helvetissä se oli mahdollista.
Kymmenen vuotta myöhemmin Queen julkaisi "lazin on a sunday afternoonin" jossa on neljäkymmentä raitaa pelkkiä kitaroita, joten ei o väliksi jos niistä yksi menee ketuiksi.

Nykyään autotune ja melodyne hoitaa hommat joten peräkylän Pertistäkin saadaan tarvittaessa vaikka oopperalaulaja.

Ja koska on sunnuntai, niin tossa toi Queen:

 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä