The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mutta hei haloo, keität kahvit tex willerin ohjeilla..?:eek::confused: ja jos lopputulos on se että elävät kuolee ja kuolleet elää niin *röyhtäisee taas* sori on vähän täysi vatsa vieläkin....onko ihme että naikkoset pakenee :ninja:

Sitä paitsi joskus naiset tykkää kun niistä pitää kiinni *yskäisee vihjaisevasti* veikkaan että jääkisu ainakin tykkää :whistle:
o_O:alien::cautious:...otatko Sisu- pastilleja kun noin yskaistyttaa?*tarjoaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pesukone kun syo sukkia,niin ma ymmarran etta niita parittomia sukkia sitten loytyy :)

Tai jos nyt jokunen sattuu joskus harvoin sillointalloin erehtymaan pikkaritunikahihityksellisiinkuplivaisuusiltamiin, niin silloinkin kenties saattaa havita esimerkiksi sukka tai jotain muuta:unsure::cautious:..kentiesehka, nain olen antanut itseni ymmartaa:barefoot::D...

Mutta etta miten ihmeenkummassa voi olla mahdollista etta haviaa pyykkipojatkin:alien::cautious:?? Hiljaksiin ja eittamatta hyvinkin mystisesti mutta haviavat kumminkin ja jopa siina maarin etta - mun piti tanaan oikein vartavasten kayda kaupalla pyykkipoikia hakemassa:eek:...

No, nyt on talossa ihunat varikkaat pyykkipoikuliinit :love: ja taas on pyykkays silta osin mallillaan(y)

Ne pienet ilot :love:

Nyt mie laitan paivateeta tulemaan :)
Mä olen ratkaissut ton pesukoneen uhriksi joutuvien sukkien ongelman sillä, että kaikki sukkani ovat samaa sarjaa.

Jos yhden syö pesukone, niin sit niitä on vaan pariton määrä.
Kun kone syö seuraavan, niin määrä on taas parillinen.

Olen sitä mieltä, että minä olen enemmän neropatti kuin ainutkaan kone.
Tosin en pärjää DeepBluelle shakissa, enkä kestävyydessä ainoallekaan seksilelulle.
Johtunee siitä, että en ole kone enkä lelu.
 
*ryntaa ja kaappasee Heimlich- otteeseen*

Jepjep, liika meikalaiselle hekottelu kostautuu*totisena*..vallankin pyhapaivana..kannattais vaan pysytella niissa avemarioissa(y)

:alien:eikaku!! Nehan oli mulle Lunis maaranny..:notworthy:

Otetaas teeta.
Sää ketään heimlichiä tähän nyt sekoota, halata vaan halusit *pullauttaa sisun sieraimen kautta ulos* :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Laitat molempiin pakaroihin tatskat missä on punainen ympyrä ja ympyrän keskellä on kämmenen kuva ja kuvan poikki menee punaiset kieltoviivat niinkuin liikennemerkeissä :geek:
...se ois sitten vissiin samalla pyllistelylla parempi laittaa koko naisenhapatuksentekele tayteen nuita tatskoja jos DeeDee meinaa toteuttaa sen iltapaivaistunnonkin:alien::notworthy:

Siita hommasta ei muuten tulis yhtaan mitn, tekijaparkanen*pyorittaa paakkostaan*...parempi antaa olla naine hyvineen...sikalimikali ma taalla nyt meinaan olla:sneaky::X3::cool:....
 
No mutta hei haloo, keität kahvit tex willerin ohjeilla..?:eek::confused: ja jos lopputulos on se että elävät kuolee ja kuolleet elää niin *röyhtäisee taas* sori on vähän täysi vatsa vieläkin....onko ihme että naikkoset pakenee :ninja:

Sitä paitsi joskus naiset tykkää kun niistä pitää kiinni *yskäisee vihjaisevasti* veikkaan että jääkisu ainakin tykkää :whistle:

Mun kahveistani ei o kenenkään pakko tykätä.
Nukkumaluukustani pääsee aina karkuun, tää ei o mikään vankila paitsi mulle.

Routamisun tykkäämisistä mä en tiedä, eikä ole mun asiani tietää.
 
...se ois sitten vissiin samalla pyllistelylla parempi laittaa koko naisenhapatuksentekele tayteen nuita tatskoja jos DeeDee meinaa toteuttaa sen iltapaivaistunnonkin:alien::notworthy:

Siita hommasta ei muuten tulis yhtaan mitn, tekijaparkanen*pyorittaa paakkostaan*...parempi antaa olla naine hyvineen...sikalimikali ma taalla nyt meinaan olla:sneaky::X3::cool:....
Mihinkä sä nyt täältä häviäsisit? *alahuuli väpättäen*
Vieläkö tuollain pelottelet, sidon sut käsiraudoilla mun sänkyyn kiinni :sneaky:
 
Mä olen ratkaissut ton pesukoneen uhriksi joutuvien sukkien ongelman sillä, että kaikki sukkani ovat samaa sarjaa.

Jos yhden syö pesukone, niin sit niitä on vaan pariton määrä.
Kun kone syö seuraavan, niin määrä on taas parillinen.

Olen sitä mieltä, että minä olen enemmän neropatti kuin ainutkaan kone.
Tosin en pärjää DeepBluelle shakissa, enkä kestävyydessä ainoallekaan seksilelulle.
Johtunee siitä, että en ole kone enkä lelu.
Sulla onkin helpompaa kun on vaan yhdet jalkaparit mitka kuorruttaa sukilla(y)
 
Yinksu
Iski kauhee migge, yks pilleri ja nukkumaan ei auttanu, otin toisen ja jatkoin unia nii vähä helpotti. Mut nyt ihan pillerinpöhnäs ja sit viel kysyttiin "treffeille" ... kauheen kiva.
 
Mun kahveistani ei o kenenkään pakko tykätä.
Nukkumaluukustani pääsee aina karkuun, tää ei o mikään vankila paitsi mulle.

Routamisun tykkäämisistä mä en tiedä, eikä ole mun asiani tietää.
..aietta kun kylmasti kolahti korvaani toi nukkumaluukkus vankilanaoleminen(n)

Josvaikka se elo ei ruusuista kuvaa naytakaan, no niissakin omat piikkinsa kylla, niin jokatapauksessa...pitas sen oman nukkumaluukun/kampan/kodin/torpan vot evo olla sellainen missa on hyva olla...ja jos se ei sita ole niin..jotenkin nyt ainakin sietaa sita jos ei pysty suuresti asiantilaa muuttamaan. Mutta se etta siella oleminen ja sinne palaaminen muistuttaa ja tuntuu vankilalta, niin..it just makes me so sad....
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Laitat molempiin pakaroihin tatskat missä on punainen ympyrä ja ympyrän keskellä on kämmenen kuva ja kuvan poikki menee punaiset kieltoviivat niinkuin liikennemerkeissä :geek:
Toi muuten olis parisuhteessa aika kakka juttu.

"Täällä on kuudenkympin rajoitus"
"Kielletty ajosuunta"
"Pysähtyminen kielletty"

Mä muistan melko monta lakia ulkoa, mutta ainuttakaan niistä en ole tatuoinut takalistooni. Se ny vaan ei kuulosta hyvältä idealta.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä