Yinksu
Kimppa tiskataan huomenna?Kas. Sain imuroitua.
Tiskaan huomenna. Tai lauantaina.
Kimppa tiskataan huomenna?Kas. Sain imuroitua.
Tiskaan huomenna. Tai lauantaina.
No olipa ankee moi
Sovittu.Kimppa tiskataan huomenna?
Mitä sitten kun menee tukkoon? Lattian purku?Aikanaan funtsailin keskuspölynimurimaista listaimuria. ts. putkisto jalkalistoissa ja sit läppäjärjestelmä joka avaa ja sulkee imurointiaukkoja. Napin painallus vaan niin kämppä imuroituis ittestään. Tarvittaessa vois keskilattiaa sutia harjalla kohti nurkkia.
Mut toi on vieläkin suunnitteluasteella.
Huomenna ei kyllä jouva.Kimppaa huomenna?
no mene ny sitte kun ei ole tuon vertaa turnauskestävyyttäHyvä luoja et voi ihmislasta väsyttää. Syön kohta itteni tainnoksiin ja kaadun sänkyyn, enkä herää ennen kuin herätyskello soi aamulla.
En funtsinu imurointia kattolistojen kautta. Olen sitä mieltä, että painovoima tuo pölyn lattialle.Helpompi se keskuspölkkäri on ullakon kautta asentaa. Muistaa vain, että kun menee paksumman puun läpi, käyttää muuta kuin Black & Deckerin poraa. Keittiön jalkalistaan tuleva suulake roskille kannattaa ehdottomasti laittaa pariin eri paikkaan.
Toimitaan samoin kuin tukkeutuneeessa viemärissä.Mitä sitten kun menee tukkoon? Lattian purku?
Jaksaajaksaa..enaa yks aamu jaljella ja sitten on viikonloppu . Otat kaikki univajeet mahdollisuuksien mukaan pois.Hyvä luoja et voi ihmislasta väsyttää. Syön kohta itteni tainnoksiin ja kaadun sänkyyn, enkä herää ennen kuin herätyskello soi aamulla.
no ei muutaku ettii sitä tinderistäPanisin. Tota miika nousiaista.
Jaksaajaksaa..enaa yks aamu jaljella ja sitten on viikonloppu . Otat kaikki univajeet mahdollisuuksien mukaan pois.
HY ja KU
ite oot pyrkiny amkkiin, luulitko että siellä on helppoo?
Huomenna herätys 6.30, sit on luvassa työvälineohjelmistoa, kuva kertonee tarpeeksi siitä mitä tuleman pitää. Suoraan koulusta viemään avaimia spencelle, et se pääsee ruokkimaan kissaa ku oon viikonlopun reissussa. Avainten luovutuksen jälkeen suoraan steissille junaan kohti Tamperetta, veli hakee mut sieltä ja sit vielä reilu tunti autossa et pääsen porukoille.
Myöhästyin eilen viimesestä junasta ja olin kotona vasta kolmen jälkeen. Viiden tunnin unilla koululle tekemään rästiin jääneitä asiakirjoja ja exeleitä, vietin siellä reilut neljä tuntia ja nyt on sielu revittty ulos kodistaan. Tänään pääsin kotiin vasta kahdeksan aikaan illalla. Oon ihan vitun väsyny ja masennuin niistä exeleistä, se on niin helvetin saatanallista paskaa, varsinkin noin kusisen ja ammattitaidottoman "opettajan" kanssa, et ei tuu hevonhelvettiäkään. Jos en huomennakaan opi koulussa mitään niin lopetan koko paskan ja alan ryyppäämään.
Luulin et opettajien tehtävä on opettaa, että opiskelijat oppis tekemään asioita, joita opetussuunnitelmaan kuuluu. En tiennyt, et opettaja on siellä vaan esittelemässä mitä kaikkea se osaa.ite oot pyrkiny amkkiin, luulitko että siellä on helppoo?
Hyviä opettajia on harvassa.Luulin et opettajien tehtävä on opettaa, että opiskelijat oppis tekemään asioita, joita opetussuunnitelmaan kuuluu. En tiennyt, et opettaja on siellä vaan esittelemässä mitä kaikkea se osaa.
oot luullu väärinLuulin et opettajien tehtävä on opettaa, että opiskelijat oppis tekemään asioita, joita opetussuunnitelmaan kuuluu. En tiennyt, et opettaja on siellä vaan esittelemässä mitä kaikkea se osaa.
No en taija oikein osata sanoa mitaan...mehut vievalta hommalta kuulostaa ja varmasti oot vasyksissa, ei mikaan ihme. Kuitenkin viikonloppu edessa eli nuku aitis tykona huolella.
Huomenna herätys 6.30, sit on luvassa työvälineohjelmistoa, kuva kertonee tarpeeksi siitä mitä tuleman pitää. Suoraan koulusta viemään avaimia spencelle, et se pääsee ruokkimaan kissaa ku oon viikonlopun reissussa. Avainten luovutuksen jälkeen suoraan steissille junaan kohti Tamperetta, veli hakee mut sieltä ja sit vielä reilu tunti autossa et pääsen porukoille.
Myöhästyin eilen viimesestä junasta ja olin kotona vasta kolmen jälkeen. Viiden tunnin unilla koululle tekemään rästiin jääneitä asiakirjoja ja exeleitä, vietin siellä reilut neljä tuntia ja nyt on sielu revittty ulos kodistaan. Tänään pääsin kotiin vasta kahdeksan aikaan illalla. Oon ihan vitun väsyny ja masennuin niistä exeleistä, se on niin helvetin saatanallista paskaa, varsinkin noin kusisen ja ammattitaidottoman "opettajan" kanssa, et ei tuu hevonhelvettiäkään. Jos en huomennakaan opi koulussa mitään niin lopetan koko paskan ja alan ryyppäämään.
se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...
eipas kun noi on pisteen nussijoita...kato, pistepirkot naas tohinoissa ...
Watsappiryhmän kuluneen viikon sisältö on ollut pääasiassa "vitun exel". Muutamat on yrittäny kokoontua tekemää niit yhdessä, mut oikeastaan on menty reilulla tasajaolla, et joku joka saa yhden tehtävän tehtyä, lähettää sen muille..No en taija oikein osata sanoa mitaan...mehut vievalta hommalta kuulostaa ja varmasti oot vasyksissa, ei mikaan ihme. Kuitenkin viikonloppu edessa eli nuku aitis tykona huolella.
Mites - onko ne muut kartalla siella vai voisko aatella viisaitten paitten yhdistamista ja yhteisopiskelua?