The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
voi nuita sun puuttuvia ääpisteitä...mä luin ensiks että raiskaamista :D :eek:
:alien:

..muttakun...jos mie meen hilavitkuttimelle, niin sitten ei tuu mitaan muuta kuin mutruhuulta kun tyo ette kuitenkaan infoo mua ikinakoskaanmilloinkaan etta mita viisuja te laitatte ja sitten mua :cry:ja paheksuttaa...

...ja sitten kun ma oon talla koneella niin sitten se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...:barefoot:
 
:alien:

..muttakun...jos mie meen hilavitkuttimelle, niin sitten ei tuu mitaan muuta kuin mutruhuulta kun tyo ette kuitenkaan infoo mua ikinakoskaanmilloinkaan etta mita viisuja te laitatte ja sitten mua :cry:ja paheksuttaa...

...ja sitten kun ma oon talla koneella niin sitten se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...:barefoot:
*Halaa* :(
 
:alien:

..muttakun...jos mie meen hilavitkuttimelle, niin sitten ei tuu mitaan muuta kuin mutruhuulta kun tyo ette kuitenkaan infoo mua ikinakoskaanmilloinkaan etta mita viisuja te laitatte ja sitten mua :cry:ja paheksuttaa...

...ja sitten kun ma oon talla koneella niin sitten se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...:barefoot:
Sieltä sais muuten takuuvarmasti vaihettua suomalaisen näppiksen asetuksista niin tulis niitä pilkkuja päällekkin, kunhan sun näppiksessä on ne.
 
Viimeksi muokattu:
Sieltä sais muuten takuuvarmasti vaihettua suomalaisen näppiksen asetuksista niin tulis niitä pilkkuja päällekkin, kunhan sun näppiksessä on ne.
Uuuu...mutta kun ei saa. Siinapa se.

Esikoiselta palo kaami tassa herttaisesti ja teki sitten semmoisen kallipallitempun, etta mitenka lie - hupsistakeikkaa - havis aakkosista pisteet ja sitten meni viela valimerkinkutaleetkin ketuiksi...

Ja taa on jo suomalaisilla nappiksilla.
 
imurointi tarkoittaa että asunto on väärin suunniteltu. oikein suunnitellussa kämpässä läpiveto hoitaa pölyt pois.
Aikanaan funtsailin keskuspölynimurimaista listaimuria. ts. putkisto jalkalistoissa ja sit läppäjärjestelmä joka avaa ja sulkee imurointiaukkoja. Napin painallus vaan niin kämppä imuroituis ittestään. Tarvittaessa vois keskilattiaa sutia harjalla kohti nurkkia.

Mut toi on vieläkin suunnitteluasteella.
 
vierailija
Kausi 1, 1/10. SARJA ALKAA. Autuaita ovat huolehtimattomat. Kari Hotakaisen, Miika Nousiaisen ja Tuomas Kyrön pitää päättää ovatko he huolissaan. Jenni Pääskysaari kysyy miksi. Vierailevana panelistina näyttelijä Aku Hirviniemi. Paneelishow suomalaisten huolenaiheista.
MTV3 To 29.09.2016 klo 21.00
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä