voi nuita sun puuttuvia ääpisteitä...mä luin ensiks että raiskaamista
''Oi jos minä ketun saisin, kyllä sitä rakastaisin, paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina...'' Ihana eläinKettuperkele oli mun pihassa äsken
*Halaa*
..muttakun...jos mie meen hilavitkuttimelle, niin sitten ei tuu mitaan muuta kuin mutruhuulta kun tyo ette kuitenkaan infoo mua ikinakoskaanmilloinkaan etta mita viisuja te laitatte ja sitten mua ja paheksuttaa...
...ja sitten kun ma oon talla koneella niin sitten se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...
No ei tuukaan, sanoinko ma niin...eeeen varmasti sanonuei ne hirvet sun muut ihan nuin vaan tule näkösälle ammuttavaksi
Hatun tekisit kuitenkin siitä''Oi jos minä ketun saisin, kyllä sitä rakastaisin, paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina...'' Ihana eläin
Susta teen kohta mummoille myssynHatun tekisit kuitenkin siitä
Siihen tarviit pyssynSusta teen kohta mummoille myssyn
*Tauko*
no niimpä''Oi jos minä mirrin saisin, kyllä sitä rakastaisin, paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina...'' Ihana
imurointi tarkoittaa että asunto on väärin suunniteltu. oikein suunnitellussa kämpässä läpiveto hoitaa pölyt pois.Kas. Sain imuroitua.
Tiskaan huomenna. Tai lauantaina.
Sieltä sais muuten takuuvarmasti vaihettua suomalaisen näppiksen asetuksista niin tulis niitä pilkkuja päällekkin, kunhan sun näppiksessä on ne.
..muttakun...jos mie meen hilavitkuttimelle, niin sitten ei tuu mitaan muuta kuin mutruhuulta kun tyo ette kuitenkaan infoo mua ikinakoskaanmilloinkaan etta mita viisuja te laitatte ja sitten mua ja paheksuttaa...
...ja sitten kun ma oon talla koneella niin sitten se on sita pilkunnuss..eika kun pisteen viilaamista...
Uuuu...mutta kun ei saa. Siinapa se.Sieltä sais muuten takuuvarmasti vaihettua suomalaisen näppiksen asetuksista niin tulis niitä pilkkuja päällekkin, kunhan sun näppiksessä on ne.
Aikanaan funtsailin keskuspölynimurimaista listaimuria. ts. putkisto jalkalistoissa ja sit läppäjärjestelmä joka avaa ja sulkee imurointiaukkoja. Napin painallus vaan niin kämppä imuroituis ittestään. Tarvittaessa vois keskilattiaa sutia harjalla kohti nurkkia.imurointi tarkoittaa että asunto on väärin suunniteltu. oikein suunnitellussa kämpässä läpiveto hoitaa pölyt pois.
Aaa.. Linux. Mikä Linux?epek: kun mulla on taa joku hiien Linux
Mitaantajua tasta vempeleesta...*paataseinaan hymppanen*
..."..lumiukot lumiukot ketjussa kulkee..."...einiinmitaanhiienhajuakaanAaa.. Linux. Mikä Linux?
PitaaPitääkö olla huolissaan?
Moiimurointi tarkoittaa että asunto on väärin suunniteltu. oikein suunnitellussa kämpässä läpiveto hoitaa pölyt pois.
no pitääPitääkö olla huolissaan kun ei oo saanu päivään melaa mekkoon?