The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aikanaan funtsailin keskuspölynimurimaista listaimuria. ts. putkisto jalkalistoissa ja sit läppäjärjestelmä joka avaa ja sulkee imurointiaukkoja. Napin painallus vaan niin kämppä imuroituis ittestään. Tarvittaessa vois keskilattiaa sutia harjalla kohti nurkkia.

Mut toi on vieläkin suunnitteluasteella.
Mitä sitten kun menee tukkoon? Lattian purku? :D
 
vierailija
Helpompi se keskuspölkkäri on ullakon kautta asentaa. Muistaa vain, että kun menee paksumman puun läpi, käyttää muuta kuin Black & Deckerin poraa. Keittiön jalkalistaan tuleva suulake roskille kannattaa ehdottomasti laittaa pariin eri paikkaan.
 
Helpompi se keskuspölkkäri on ullakon kautta asentaa. Muistaa vain, että kun menee paksumman puun läpi, käyttää muuta kuin Black & Deckerin poraa. Keittiön jalkalistaan tuleva suulake roskille kannattaa ehdottomasti laittaa pariin eri paikkaan.
En funtsinu imurointia kattolistojen kautta. Olen sitä mieltä, että painovoima tuo pölyn lattialle.
Ja kiitos, mutta mä tiedän millä vehkeillä tehdään reikää jos minkäkokoista jos mihinkä materiaaliin.
 
Jaksaajaksaa..enaa yks aamu jaljella ja sitten on viikonloppu :). Otat kaikki univajeet mahdollisuuksien mukaan pois.

HY ja KU

Huomenna herätys 6.30, sit on luvassa työvälineohjelmistoa, kuva kertonee tarpeeksi siitä mitä tuleman pitää. Suoraan koulusta viemään avaimia spencelle, et se pääsee ruokkimaan kissaa ku oon viikonlopun reissussa. Avainten luovutuksen jälkeen suoraan steissille junaan kohti Tamperetta, veli hakee mut sieltä ja sit vielä reilu tunti autossa et pääsen porukoille.
Myöhästyin eilen viimesestä junasta ja olin kotona vasta kolmen jälkeen. Viiden tunnin unilla koululle tekemään rästiin jääneitä asiakirjoja ja exeleitä, vietin siellä reilut neljä tuntia ja nyt on sielu revittty ulos kodistaan. Tänään pääsin kotiin vasta kahdeksan aikaan illalla. Oon ihan vitun väsyny ja masennuin niistä exeleistä, se on niin helvetin saatanallista paskaa, varsinkin noin kusisen ja ammattitaidottoman "opettajan" kanssa, et ei tuu hevonhelvettiäkään. Jos en huomennakaan opi koulussa mitään niin lopetan koko paskan ja alan ryyppäämään.
 

Huomenna herätys 6.30, sit on luvassa työvälineohjelmistoa, kuva kertonee tarpeeksi siitä mitä tuleman pitää. Suoraan koulusta viemään avaimia spencelle, et se pääsee ruokkimaan kissaa ku oon viikonlopun reissussa. Avainten luovutuksen jälkeen suoraan steissille junaan kohti Tamperetta, veli hakee mut sieltä ja sit vielä reilu tunti autossa et pääsen porukoille.
Myöhästyin eilen viimesestä junasta ja olin kotona vasta kolmen jälkeen. Viiden tunnin unilla koululle tekemään rästiin jääneitä asiakirjoja ja exeleitä, vietin siellä reilut neljä tuntia ja nyt on sielu revittty ulos kodistaan. Tänään pääsin kotiin vasta kahdeksan aikaan illalla. Oon ihan vitun väsyny ja masennuin niistä exeleistä, se on niin helvetin saatanallista paskaa, varsinkin noin kusisen ja ammattitaidottoman "opettajan" kanssa, et ei tuu hevonhelvettiäkään. Jos en huomennakaan opi koulussa mitään niin lopetan koko paskan ja alan ryyppäämään.
ite oot pyrkiny amkkiin, luulitko että siellä on helppoo?
 

Huomenna herätys 6.30, sit on luvassa työvälineohjelmistoa, kuva kertonee tarpeeksi siitä mitä tuleman pitää. Suoraan koulusta viemään avaimia spencelle, et se pääsee ruokkimaan kissaa ku oon viikonlopun reissussa. Avainten luovutuksen jälkeen suoraan steissille junaan kohti Tamperetta, veli hakee mut sieltä ja sit vielä reilu tunti autossa et pääsen porukoille.
Myöhästyin eilen viimesestä junasta ja olin kotona vasta kolmen jälkeen. Viiden tunnin unilla koululle tekemään rästiin jääneitä asiakirjoja ja exeleitä, vietin siellä reilut neljä tuntia ja nyt on sielu revittty ulos kodistaan. Tänään pääsin kotiin vasta kahdeksan aikaan illalla. Oon ihan vitun väsyny ja masennuin niistä exeleistä, se on niin helvetin saatanallista paskaa, varsinkin noin kusisen ja ammattitaidottoman "opettajan" kanssa, et ei tuu hevonhelvettiäkään. Jos en huomennakaan opi koulussa mitään niin lopetan koko paskan ja alan ryyppäämään.
No en taija oikein osata sanoa mitaan...mehut vievalta hommalta kuulostaa ja varmasti oot vasyksissa, ei mikaan ihme. Kuitenkin viikonloppu edessa eli nuku aitis tykona huolella.

Mites - onko ne muut kartalla siella vai voisko aatella viisaitten paitten yhdistamista ja yhteisopiskelua?
 
No en taija oikein osata sanoa mitaan...mehut vievalta hommalta kuulostaa ja varmasti oot vasyksissa, ei mikaan ihme. Kuitenkin viikonloppu edessa eli nuku aitis tykona huolella.

Mites - onko ne muut kartalla siella vai voisko aatella viisaitten paitten yhdistamista ja yhteisopiskelua?
Watsappiryhmän kuluneen viikon sisältö on ollut pääasiassa "vitun exel". Muutamat on yrittäny kokoontua tekemää niit yhdessä, mut oikeastaan on menty reilulla tasajaolla, et joku joka saa yhden tehtävän tehtyä, lähettää sen muille..
Tosin se ope ei varmaa ees tarkista niitä. Tänää just katottiin, et identtisesti tehtyyn tehtävään oli porukka saanu eri arvosanat. Mä sain tuntitehtävistä vitosen, vaikka osa taulukoista oli vajaita, toisesta tuntitehtävästä nelonen, perusteluna et "yks tehtävä puuttui". Tänään olin siis yhden tutorin kanssa tekemässä, saatiin yks taulukko neljästä tehtyä. Se opiskelee samalla linjalla toista vuotta, ja totes vaan et "ei saatana, meillä ei oo edes ollu mitään tämmösiä". Et aika vahvasti menee.

Veli tosin lupas jeesaa mua viikonloppuna noiden kanssa, ja mä laitoin opelle säpoo et tarttisin vähän lisäopetusta ja meen kai ens viikol etäpäivänä jonku toisen ryhmän tunnille.. ihan sama, oon valnis mihin vaan mut mä en mee uusimaan tota kurssia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä