The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Saakeli kun säikähin. Ovikello soi enkä mä avaa jos sensoi noin vaan eikä kukaan oo ilmottanu tulostaan. Pari kertaa soi sit koputeltiin ja lopuks postiluukust huhuiltiin....äippä se siellä! Oli unohtanu puhelimen. Hitto soikoon, täällähän olis voinu olla joku muukin...vessaankonolis pitäny piilottaa siinä tapauksessa. No, ehkä en olis avannu jos oisin ollu seurassa. Mut prkl, noin vaan tulla ja säikytellä ihmisiä!
http://kuntalehti.fi/tyopaikat/tyopaikkauutiset/orpon-avustaja-mehilaisen-leipiin/
eisitätiiä----!
 
Astianpesukone paalla elikas hommissa.
Ipanat kayneet suihkussa ja osa saunassakin.
Tota yhta jorrikkaa ohjattu ja opastettu (lue: ensin sanottu natisti...sitten hiukan muristu...sitten huokaistu syvaan ja laskettukin johonkin asti..ja melkein sosialisoitu ipad..ja hiukan muristukin...) kokeeseen lukemaan viime hetken kertauksia..

Joten. Tiiatko mita?
Ma lahden sanomaan mun jaakalikoille bacaroille heippa heit ja hilpasen saunaan :)....
 
Rasti seinään :ROFLMAO:
Ei tohon tarkoitukseen seinää tartte varata. Mä luulen että yhteen eteisen lattiaklinkkeriin mahtuu seuraavan kymmenen vuoden rastit.
Jääkaapin kylkihän mulla on varattu niille rasteille milloin löytyy jotain mitä Majuri ei paheksu.
Ja yks pieni seinä niille rasteille kun löytyy jotain mitä Routamisu paheksuu.
Eli ei kovin montaa rastia nukkumaluukusta löydy.
 
Ihan optimaalinen ja se mun lassynlallanen, se nautinnollinen on siina 75 asteen hujakoilla, himpun verran alta 80..

Silloin se on sopivan kostee ja ihana ja aaaahhh :love:...
Sopivan kostee olo on ihan parasta saunassa, jos on liian kuuma se kuivattaa ihon ja taas liian kylmä ei tunnu missään :love:

Mä tykkään talvella kuumemmasta saunasta, kesällä saa olla vähän lievemmät lämmöt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä