L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25198885:ite sä päälle haluat :stick:![]()
E. Muista TYYNY!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25198885:ite sä päälle haluat :stick:![]()
Miten te oikein paistatte ne pitsanne jos juusto ja muut hörsteet palaa? Kuulostaa samanlaiselta kuin jos mun mies kokkaa, palohälyttimet huutaa ja hella kiiluu punaisenaMaltti on valttia, lämmöt pienemmälle.
Miten te oikein paistatte ne pitsanne jos juusto ja muut hörsteet palaa? Kuulostaa samanlaiselta kuin jos mun mies kokkaa, palohälyttimet huutaa ja hella kiiluu punaisenaMaltti on valttia, lämmöt pienemmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25198955:pitserian uunit on semmosia 350 asteisia ja mun uunista loppuu tehot 3 sataan. mikään ei kärvenny, en vaan tykkää paistuneesta ja ruskistuneesta juustosta.
Laita juusto päälle vasta sitten ku pizza on melkein valmista ja ota pizza uunista kun juusto on sulanut.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25198984:miks pitäis. homma hoituu hienosti kun laittaa sen juuston sinne alle.![]()
ei varmaan kun "kylmässä" uunissa kypsentää.No tapansa kullakinmie haluan juuston pizzan päälle ja nuin tehtynä, ei juusto pala eikä kärvenny.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25199054:ei varmaan kun "kylmässä" uunissa kypsentää.
Eikä saksassa saakaan laittaa sitä mihinkään ruokaan, luki linkin takanaPula hei. Maito on valkoista ja siitä tulee valkoista juustoa. Tiedän, oon ihan ite tehnyt. Ei tarvitse laittaa maalia sekaan.
vittu sä oot sairas päästäs.Niissä juustoissa on muutakin kuin juustoa. Joskus kauan sitten Mozzarellassa (sehän on aina valkoista?) oli titaanidioksidia, mikä on laivamaalia eikä mun maha sitä siedä. Mut voi siinä olla muitakin väriaineita. Mistä tietää, jos ei kysy leipurilta, näytäpä tuoteseloste ensin, katsotaan, mitä sisältää:
https://sairaudestavoittoon.wordpress.com/2014/07/03/variaine-allergia/
Kokeilepa, löytääkö Valion hakukone sivuilta nisiiniä, vaikka laitat tuonne sivulle hakuun E234, mikä on nisiiniä? Säilöntäaineena käyttävät sitä. Minne siitä täytyisi valittaa? Kukaan ei valita kuitenkaan sellaisesta, mitä ei kuitenkaan osta? Ei tulis mieleenkään käyttää Koskenlaskijaa sulatesuolojen / fosfaattien takia enkä edes vahingossa syö homejuustoja.vittu sä oot sairas päästäs.
Eipä kuulu - eikä missään tapauksessa nuo kapseleihin kätketyt auhot. Raha täytyy laittaa parempaan ruokaan. Onpa kapselinkuoriaineksissa karrageenia, joka aiheuttaa tulehdusta ja koe-eläimille sen avulla saadaan aikaan erilaisia sairauksia. Nehän syntyvät aina terveenä. Mutta kukin tavoilleen uskollisena, tietysti.Pizzaan kuuluu myös kurkuma
noh päälle laitan itteKun kotona teette pellillisen pizzaa niin laitatteko juuston kaikkien täytteiden päälle vai tomaattikastikkeen päälle ja sitten vasta täytteet?
Tietysti kaikkien aineiden päälle , on suosikkini.
BTW: Ootkos omalla koneellasi nyt? Katso:vittu sä oot sairas päästäs.