Mun mies teki maailman parasta pizzaa! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
Aivan taivaallista, mä en tee pizzaa enää ikinä kun on tollanen leipuri kotona! Ihanan ohut pohja, itse keitti ihanan tomaattikastikkeen, ja päällä ei muuta kuin mozzarellajuustoa paksuina viipaleina! Sit tuoretta basilikaa päälle kun tarjoili.. :p Niin yksinkertaista ja ihanaa, mä en enää ikinä halua muuta pizzaa, ei tartte sataa täytettä kun on puhtaat maut kohdallaan! :heart:

Niinhän te luulette, että teidän miehet tekee parasta pitsaa, mutta kyllä maan paras pitsanpyörittäjä olen minä :)

Kaikki, jotka on mun pitsaa syöneet, on sitä myös kehuneet ja jopa mies, joka ei syöny koskaan pitsaa, söi ja tykkäs mun pitsasta! :D Nih!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:p Tosin tota mozzarella-juustoa en ymmärrä, eihän se edes maistu miltään. Mieluummin edamia tai mitä vaan maistuvaa normijuustoa.

Mun mieskään ei ymmärrä sitä. :o Mut pitsassa pitää olla sitä oikeaa valkoista mozzarellaa, ei siis niitä "mozzarellaraasteita".

Ei mitään muuta täytettä! Mä olen nyt viimesen vuoden sisään vähän alkanut testailemaan ja tullut siihen tulokseen että 1-2 laadukasta täytettä on oikeasti parasta pizzassa.

Yhteistyössä