tuorejuustokakku apuja!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
kertokaas mulle kun mulla on tua ohje jossa marjat laitetaan sulina pohjan päälle ja sit laitetaan se juustojuttu päälle että jos minä soseutan noi mansut(pakasteessa olleet ei siis tuoreet) ja laitan sinne juuston sekaan niin pitääkö mun laittaa enempi jotain liivatetta tai tomusokrua tms??

niin ja kannattaako mun tehdä pohja jo tänään ja huomenna päivällä se juusto osa ja sit yli huomen aamusta tai huomen illalla se värillinen kiille osa??
vai voinko tehdä sen huomenna aamusta pohjan ja illasta sen juuston ja sit ke aamuna kiilteen kun kakku syödään ke iltapv:nä???

en oo noita ku yhen tehny eläissäni joten siksi kyselen!!

Sitä liivatettahan laitetaan suhteessa nesteeseen. Jos soseutat marjat niin kyllä sitä varmaan vähän enemmän voi laittaa kun aika nestettähän se sose on (ohjeet siinä liivate pussissa)
Tekisin kakun huomenna suht valmiiksi, menee aikaa siihen hyytymiseen. Kiilteestä en ossoo sanoa, en oo ikänä ite tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Sitä liivatettahan laitetaan suhteessa nesteeseen. Jos soseutat marjat niin kyllä sitä varmaan vähän enemmän voi laittaa kun aika nestettähän se sose on (ohjeet siinä liivate pussissa)
Tekisin kakun huomenna suht valmiiksi, menee aikaa siihen hyytymiseen. Kiilteestä en ossoo sanoa, en oo ikänä ite tehny.

tokihan se niin on ja järjenhän se olis pitäny jo sanoo mut eipä leikannu niin ei leikannu omassa päässä...tarvinnee mennä lunttaamaan mitä purkissa lukee...ja sit jos toi purkki tota jauhetta ei sitä ohjetta sisällä niin tuun tänne taas kyseleen!!!
; D

Yhteistyössä