...sie...ja Elena...ja vallankun ja oikeestaan ainoastaan tää &€#&(*%%(*€€&*&!!!! hilavitkutin, mikä on suoraan EsikartanostaKuka kehveli uskaltaa kiusata sua? Heti kerrot niin laitetaan ojennukseen!
Lähen kohta puis...
...sie...ja Elena...ja vallankun ja oikeestaan ainoastaan tää &€#&(*%%(*€€&*&!!!! hilavitkutin, mikä on suoraan EsikartanostaKuka kehveli uskaltaa kiusata sua? Heti kerrot niin laitetaan ojennukseen!
Ihana hellyyden osoitus, Tex Willer*ojentaa TexWilleriä luettavaksi*
Emmää kiusaa sinua epek kiusaa...sie...ja Elena...ja vallankun ja oikeestaan ainoastaan tää &€#&(*%%(*€€&*&!!!! hilavitkutin, mikä on suoraan Esikartanosta
Lähen kohta puis...
Eli siis Elena kiusaa sua! Kele Elena nyt lopetat heti!Elena...ja vallankun ja oikeestaan ainoastaan tää &€#&(*%%(*€€&*&!!!! hilavitkutin, mikä on suoraan Esikartanosta
Lähen kohta puis...
En taija uskaltaa ottaa vastaan, mutta kiitos jo ajatuksesta*ojentaa TexWilleriä luettavaksi*
Paheksun niin että paikat rutiseeEli siis Elena kiusaa sua! Kele Elena nyt lopetat heti!
Tunnustuskin on jo saatu, eiku roviolle!mää kiusaa sinua
Älä mee -Ressu Redford...sie...ja Elena...ja vallankun ja oikeestaan ainoastaan tää &€#&(*%%(*€€&*&!!!! hilavitkutin, mikä on suoraan Esikartanosta
Lähen kohta puis...
Joo. Mulla on pistämättömän romanttinen tyylitaju.Ihana hellyyden osoitus, Tex Willer
Heyyyy sä muutit mun sanojani, Tuomari?? Paheksun!Tunnustuskin on jo saatu, eiku roviolle!
No eikäkö!Eli siis Elena kiusaa sua! Kele Elena nyt lopetat heti!
Itseasiassa en muuttanut, jätin korkeintaan pois jotain epäoleellistaHeyyyy sä muutit mun sanojani, Tuomari?? Paheksun!
Siinä ollut mtn epäoleellista, kaikki oli hyvinkin oleellistaItseasiassa en muuttanut, jätin korkeintaan pois jotain epäoleellista
Jaa, sitä on riehuttu saunassa.Tapio Rautavaara - Jätkän lauantai