Meinasin laittaa Queeniä.Queen - i want to break free
IltaaIltaa. Päivä mennyt jouten, kaupoissa käyty yms yms aikataulutonta vaeltelua.
Nyt loppuu syöpöttely, vielä meni viini ja juustot ja keksit. Aika palata pikkuhiljaa ruotuun.
Viini, juustot ja keksit ei o syöpöttelyä.Iltaa. Päivä mennyt jouten, kaupoissa käyty yms yms aikataulutonta vaeltelua.
Nyt loppuu syöpöttely, vielä meni viini ja juustot ja keksit. Aika palata pikkuhiljaa ruotuun.
..ne on harmonisointiaViini, juustot ja keksit ei o syöpöttelyä.
On, jos eivät kuulu ruokavalioon. Tulen sairaaksi niistä. Mutta menköön, tässä mennyt syömiset muutenkin ihan väärin. Korjausliike tulosa.Viini, juustot ja keksit ei o syöpöttelyä.
Tulee kohta suomeen!The Animals - The House of the Rising Sun
Pri mun entistä työntekijää pelaa kanssa. Oiskohan ollut jotain jääkarhuihin viittavaa niiden joukkueen nimessä.Mä kävin tänään yhen pojan kaa kattomas rugbymatsia. Vähänkö oli jännää! Mäki haluun kentälle juoksemaan ja taklailemaan ja tönimään. Näytti ihan liian hauskalta. Sit spr:n kirppiksel oli kaikki -50% ja tein hyviä löytöjä. Hyvä päivä
Mulla olis just rugbyyn sopiva ruumiinrakennekinPri mun entistä työntekijää pelaa kanssa. Oiskohan ollut jotain jääkarhuihin viittavaa niiden joukkueen nimessä.
On siinä joo laji!
Ois kyllä siisti keikka mut lippuja ei taattu saa kuin jonottamalla aamutuimaan netissä tai jossain.Oho!
Meniskö kattoo.
Nimenomaan...ne on harmonisointia
No mihin sä sen "ikälopun" miehen jo ehdit laittamaan?Saakeli kun on tylsää.Kyllä tässä pitäs la illoiks olla jotain säätämistä
Pitää ottaa vapaata että voi jonottaa.Ois kyllä siisti keikka mut lippuja ei taattu saa kuin jonottamalla aamutuimaan netissä tai jossain.