Boobabe
Hieronta tekis taas hyvää.Saakeli kun on tylsää.Kyllä tässä pitäs la illoiks olla jotain säätämistä
Hieronta tekis taas hyvää.Saakeli kun on tylsää.Kyllä tässä pitäs la illoiks olla jotain säätämistä
..ööö..voipas - koska rouvanen tietää ite parhaiten omat puutoksensa, niin hän pitää huolen siitä, että puutostuotteita on saatavilla.Nimenomaan.
Jos taloudessa rouva kärsii viinin, juuston, keksin, suklaatin tai jätskin puutteesta niin siinä taloudessa mies ei voi kovinkaan hyvin.
Mukanamukanamukana!!Mulla on ihan sellainen olo että pitäisi pakata rinkkaan sapuskaa ja paksu, paksu makuupussi ja painua jonnekin laavulle katselemaan auringonlaskuja.
Paitsi että siellä tekis mieli röökiä. Vittu.
En mä osaa hieroa ja se mitä ja mistä osaan niin sulla ei sellasta ole.Hieronta tekis taas hyvää.
Eiku tanssikengät jalkaan ja menoksi!Saakeli kun on tylsää.Kyllä tässä pitäs la illoiks olla jotain säätämistä
Ikäloppu?! sanoin että "pikkasen vanhempi" vissi ero niillä.nih.No mihin sä sen "ikälopun" miehen jo ehdit laittamaan?
Laavuhan tehhään ite kun on löyvetty sopiva asentopaikka.Mulla on ihan sellainen olo että pitäisi pakata rinkkaan sapuskaa ja paksu, paksu makuupussi ja painua jonnekin laavulle katselemaan auringonlaskuja.
Paitsi että siellä tekis mieli röökiä. Vittu.
Mut jos sais viime öisen hierojan.En mä osaa hieroa ja se mitä ja mistä osaan niin sulla ei sellasta ole.
No ei ny toisten metsistä saa mennä puita katkomaan.Laavuhan tehhään ite kun on löyvetty sopiva asentopaikka.
Maapuita saa käyttääNo ei ny toisten metsistä saa mennä puita katkomaan.
En mä kyllä osaisi. Nukkuisin tähtiä tuijotellen.Maapuita saa käyttää
Niin ja laavuhan ei tarkoita pelkästään niitä hirsihuviloita mitä on jonnekkin sinne tänne rakenneltu.No ei ny toisten metsistä saa mennä puita katkomaan.
Öh.Niin ja laavuhan ei tarkoita pelkästään niitä hirsihuviloita mitä on jonnekkin sinne tänne rakenneltu.
Tämmöne siis vaikka, ei niitä hirsihuviloitaEn mä kyllä osaisi. Nukkuisin tähtiä tuijotellen.
Eikun mä haluan ihan oikean laavun. Rankoja vierivieressä ja sammalta katolla.Tämmöne siis vaikka, ei niitä hirsihuviloita
Semmonen EI OLE OIKEA laavu!Eikun mä haluan ihan oikean laavun. Rankoja vierivieressä ja sammalta katolla.
*nirso*
Onpa!Semmonen EI OLE OIKEA laavu!
KELE!