Nimenomaan ja juuri näin, siinä touhussa mitään peittoja tarvitaNo elapa muuta nuolasekaan
Silta kun tuntuu niin se on ihan sejasama mika vuorokaudenaika on kyseessa ja peitotkin saa olla....jossakin...
Nimenomaan ja juuri näin, siinä touhussa mitään peittoja tarvitaNo elapa muuta nuolasekaan
Silta kun tuntuu niin se on ihan sejasama mika vuorokaudenaika on kyseessa ja peitotkin saa olla....jossakin...
Mutta vasta saunan jälkeen.Nih! Taa on jo lauantai ja pittaa olla pimmeessa visusti ja peittojen alla
kerro haikaloille kanssa terveisiä jos pääset näkemään. ne vaan ei taida elää siellä ihan pohjosessa.Awws, mahtuu se varmaan tänneki...lähetämmä ylööös pohjoiseen ja saa kertoo krokotiileille terveisiä
älä nyt, mä luulin ensin että siinä olis jotain lihasiivuja alapuolella. mutta taisin arvata väärin.Pupujen ruoka
Mutta vasta saunan jälkeen.
Jos on semmonen kohtuullisen arvokaskin sijoitus, niin sitten ma menisin vaikka ympari ampareita...siis kylia ja maita ja mantuja (pienta selvennysta tohon...)...mutta muutoin...menepa ja tiiapa, kait riippuis ihan siita omasta fiiliksesta etta miten se tuivertaisi... Mutta metsastysintoa, toivottavasti loydat ja saat sen minka haluutIltaa!
On sitten juostu pisin kylii yrittämäs vaihtaa rikkinäistä ostosta,ei ollu sitten kaupas enää niin ei voinu vaihtaa eikä ollu naapurikylilläkään joten ensviikolla pitää lähteä sitten vielä kauemmas.ja minähän perkule menen että saan ehjän kun oon maksanutkin
Sit kävin porukoil,iskälle vein ton autolappusen luettavakas että mitä se niinku meinaa.Äippä lupas viedä villislangat jollekin tutulleen ja kysyy jos tekee mulle parit villissukat,jee
Sit oon jallittanu ja lirkuttanu yhelle tyypille josko siitä sais "ystävän" ....vielä on tosin liian aikasta sanoo onko lopputulos millanen.
Nyt sitten...jotain...mutta mitä??
Rupesko siell' meno/tanssijalkaa viipotuttamaan ?
JuuhRupesko siell' meno/tanssijalkaa viipotuttamaan ?