The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on 2 exää eri mantereilla. Toinen sais olla täällä kun on lapsen isä. Ei ole paljo isäänsä nähnyt kun se läks.
Tämä tapaus ei ole lasten isä onneksi, vaan ihan sellanen virhearvio minkä tein pari vuotta sitten, onneks pääsin eroon mutta kovasti tuo yrittää aina keksiä syitä millä lähestyä ja mä tunnen oksennuksen kurkussa joka kerta kun siitä kaverista näkyy edes varjo:cautious:
Lasten isään mulla on hyvät välit (y)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Tämä tapaus ei ole lasten isä onneksi, vaan ihan sellanen virhearvio minkä tein pari vuotta sitten, onneks pääsin eroon mutta kovasti tuo yrittää aina keksiä syitä millä lähestyä ja mä tunnen oksennuksen kurkussa joka kerta kun siitä kaverista näkyy edes varjo:cautious:
Lasten isään mulla on hyvät välit (y)
siis eikö sulla oo lapsia ku yhen miehen alta?

et oo kunnon palstamamma...

Ai saakeli....no hus pois Australiasta - ma en millaan totu muuten siihen etta Myttynen on siella asti, mokomainen rouvanen!!! - Elena saa hommata kartan Madagascareille(y)*vinkivink*
Pääsiskin jonnekin etelään, lähetään yhessä...siellä vaan sitten nakuillaan jollain autiolla saarella kaikki tyttelit ja juodaan kookoksen kuorista drinksuja mitä palstan pojat tuo meille :whistle:(y)

Mukanamukanamukanamukanamukana.....!!!(y)
...tosin ma nyt voisin niin aksailla vaikka lumihangessakin jossain Pohjosessa :)...tillittaa tahtitaivasta ja huokailla revontulien peraan:love:...

..tai nyt - hittolainen kun oiskin!! - pihassa jos olis ison iso lehtikasa, niin siihen humps vaan!! ja tovin kun siina vaan sais olla ja retkottaa ja sinista taivasta katella, niin aika hyvin ois jutut mulla :)...semmonen pikanen tilannepakoreissu siina :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
...tosin ma nyt voisin niin aksailla vaikka lumihangessakin jossain Pohjosessa :)...tillittaa tahtitaivasta ja huokailla revontulien peraan:love:...

..tai nyt - hittolainen kun oiskin!! - pihassa jos olis ison iso lehtikasa, niin siihen humps vaan!! ja tovin kun siina vaan sais olla ja retkottaa ja sinista taivasta katella, niin aika hyvin ois jutut mulla :)...semmonen pikanen tilannepakoreissu siina :D
Mä olen uinut lumihangessa joskus vuonna kivi ja kirves...savusaunasta vaan lumeen niin että pölisi...alasti:love:
Lehtikasoissakin olen hyppinyt joskus, mutta en alasti :p

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä