Nokun väsyttää ja vit....ottaa pattiin niin ettei sanotuksi saa..kuin sa nyt nelivedon laitoit paalle....
Moi ...
Nokun väsyttää ja vit....ottaa pattiin niin ettei sanotuksi saa..kuin sa nyt nelivedon laitoit paalle....
Moi ...
Ja annas ma veikkaan, siella leikitaan niin sankaria ettei ollenkaan ikinakoskaanmilloinkaan tartte katolla keikkuessa mitn turvavaljaita tai koysia tai mitaan ...mulla oli oikeesti äsken neliveto päällä ja piti oikeestaan laittaa ryömintävaihdekkin
mökin huopakaton kaltevuus on melkein 45 astetta...
ai säkin konttasit?mulla oli oikeesti äsken neliveto päällä ja piti oikeestaan laittaa ryömintävaihdekkin
mökin huopakaton kaltevuus on melkein 45 astetta...
Ketuttaapotuttaahatuttaa....*halaaruttaan*...sun pitaa menna ostamaan Kismet, ja sitten vasta sanoa ettei ..."...sanotuksi saa..!" ....Nokun väsyttää ja vit....ottaa pattiin niin ettei sanotuksi saa
ei puhettakaan että tuolla pääsis mihinkään ilman köyttä muuten kun paksun lumen aikaanJa annas ma veikkaan, siella leikitaan niin sankaria ettei ollenkaan ikinakoskaanmilloinkaan tartte katolla keikkuessa mitn turvavaljaita tai koysia tai mitaan ...
Ilmeisen varovaisena siella osasit kuiteskin olla, kun palstailemaan paaset ...tai sitten roikut just housunpunteistas raystaassa kiinni...
Kiitos, joskus vaan elämä antaa näitä päiviä että tekis mieli mennä ulos ja pyllistää kaikille exille ja sanoa mitä ne voi pussataKetuttaapotuttaahatuttaa....*halaaruttaan*...sun pitaa menna ostamaan Kismet, ja sitten vasta sanoa ettei ..."...sanotuksi saa..!" ....
Oih, sa olet fiksu !ei puhettakaan että tuolla pääsis mihinkään ilman köyttä muuten kun paksun lumen aikaan
sankarin viittani on ollut hukassa jo kymmeniä vuosia
Kelan Anssia?Siis........onko illuminatia liikenteessa, mulla ei olo foliohattua eika foliotakaan etta joku voima toki voi olla menossa mukana....tai sitten taa lappari on nyt tullut todellakin tiensa paahan ja odottaa etta ma kohta sen hepulikohtauksen saan ja tama kone lentaa Jatimatikin lailla...wiiiuuuuhhh...blumbs!!!...suoraan jarveen...
Kun mulla vaan lagaa ja lagaa ja anssia pukkaa...
aaaa...tyrkkaa muiskautusta poikittaiseen ananakseenKiitos, joskus vaan elämä antaa näitä päiviä että tekis mieli mennä ulos ja pyllistää kaikille exille ja sanoa mitä ne voi pussata
Saiskin vaikka ..mutta ihan kelaakelaakelaamista...taa kone on niin *%&*%$&^^%*^&*^**!!!Kelan Anssia?
Kyllä, mutta kun tuo ymmärtäis muuttaa vielä eri mantereelle niin olisin onnellinenaaaa...tyrkkaa muiskautusta poikittaiseen ananakseen
No, senpa takia vissiin onkin sitten ex - hyva niinkin?
Osta sille valmiiksi vaikka joku Australian kartta ....Kyllä, mutta kun tuo ymmärtäis muuttaa vielä eri mantereelle niin olisin onnellinen
eikö tuo lie jo lahonu ihan tomuksiOih, sa olet fiksu !
..ja ettei se viittas nyt kuiteskin ois tallessa, katopa ettei olis naamioitunut makkarin verhoiksi jopa...niilla kun on omat taitonsa ja tapansa nuilla viitoilla, naas
mitähän mynttooni tuosta arvelis?Osta sille valmiiksi vaikka joku Australian kartta ....
No kuule...tosiasiassa...et sa mitaan oikeeta kangasviittaa tarviikaan, sotkeutumisvaara huomattava!!,vaan se sankaruus lepaa hyvin ja miehekkaasti harteillasi juuri tuon oman olemuksesi johdostaeikö tuo lie jo lahonu ihan tomuksi
Ei Mythagoa saa kiusata!Osta sille valmiiksi vaikka joku Australian kartta ....
Mulla on 2 exää eri mantereilla. Toinen sais olla täällä kun on lapsen isä. Ei ole paljo isäänsä nähnyt kun se läks.Kyllä, mutta kun tuo ymmärtäis muuttaa vielä eri mantereelle niin olisin onnellinen
Ai saakeli....no hus pois Australiasta - ma en millaan totu muuten siihen etta Myttynen on siella asti, mokomainen rouvanen!!! - Elena saa hommata kartan Madagascareille*vinkivink*mitähän mynttooni tuosta arvelis?
Juujuu, antenniantenni..heitinkin jo aivan toisaalle huspuis...Ei Mythagoa saa kiusata!
Just olin tulossa sanoon et ei tää enää oo mkn rangaistussiirtola...mitähän mynttooni tuosta arvelis?
Awws, mahtuu se varmaan tänneki...lähetämmä ylööös pohjoiseen ja saa kertoo krokotiileille terveisiäJuujuu, antenniantenni..heitinkin jo aivan toisaalle huspuis...
Mie taijankin manna kohta ite pois kun sujuu taas kuin suksivoidetehtaassa