The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas!*joikaa paikalle sita omaa ryhtireipasliiketta, mika naemma otti justiinsa askon jostainkummansyysta:whistle: ritolat*

Se on NYT mentava keittioon ja laitettava alulle jotakin, jos meinaa saada tanaan...

...nyt vaan meni noi hajatelmat pahasti johonkin muuhun askareeseen mutta eika muuta kuin tulta pain :D(y)

Senkin perwot ja riettaat ihanaiset yksilot:p

Iltaa!

On sitten juostu pisin kylii yrittämäs vaihtaa rikkinäistä ostosta,ei ollu sitten kaupas enää niin ei voinu vaihtaa eikä ollu naapurikylilläkään joten ensviikolla pitää lähteä sitten vielä kauemmas.ja minähän perkule menen että saan ehjän kun oon maksanutkin:mad:

Sit kävin porukoil,iskälle vein ton autolappusen luettavakas että mitä se niinku meinaa.Äippä lupas viedä villislangat jollekin tutulleen ja kysyy jos tekee mulle parit villissukat,jee :)

Sit oon jallittanu ja lirkuttanu yhelle tyypille josko siitä sais "ystävän":p ....vielä on tosin liian aikasta sanoo onko lopputulos millanen.

Nyt sitten...jotain...mutta mitä??

Iltaa!

On sitten juostu pisin kylii yrittämäs vaihtaa rikkinäistä ostosta,ei ollu sitten kaupas enää niin ei voinu vaihtaa eikä ollu naapurikylilläkään joten ensviikolla pitää lähteä sitten vielä kauemmas.ja minähän perkule menen että saan ehjän kun oon maksanutkin:mad:

Sit kävin porukoil,iskälle vein ton autolappusen luettavakas että mitä se niinku meinaa.Äippä lupas viedä villislangat jollekin tutulleen ja kysyy jos tekee mulle parit villissukat,jee :)

Sit oon jallittanu ja lirkuttanu yhelle tyypille josko siitä sais "ystävän":p ....vielä on tosin liian aikasta sanoo onko lopputulos millanen.

Nyt sitten...jotain...mutta mitä??
Jos on semmonen kohtuullisen arvokaskin sijoitus, niin sitten ma menisin vaikka ympari ampareita...siis kylia ja maita ja mantuja (pienta selvennysta tohon...:D)...mutta muutoin...menepa ja tiiapa, kait riippuis ihan siita omasta fiiliksesta etta miten se tuivertaisi... Mutta metsastysintoa, toivottavasti loydat ja saat sen minka haluut :)

Patee tuohon :p- kohtaan myos (y)

Mutta - mita tulee tohon viimeiseen kyssariisi, niin.....syomaan!!!:)
Mulla olikin tassa puhelinkeskitysta:love:...yksi rakas siella keskitti taas tykittaen:)...ja aaneen ei edes sanota eika edes kuiskaamallakaan eika mitenkaan mutta miepa tiian etta ikavaa pukkaa (y)...

Ikinakoskaanmilloinkaan ei ole sen ikainen etta mukamas olis vanha tai jotain ettei voisi olla aitia/isaa ikava :)

Mutta sita sapuskaa rinnan alle :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä