Kyllähän tuo nyt tietää kun tässä paljastitte...Niin mutku ei se tiedä että ne perseet mitkä sieltä puskasta näkyy kuuluu meille, joten me saadaan tuskin ruokaa
aikeenne.
Kyllähän tuo nyt tietää kun tässä paljastitte...Niin mutku ei se tiedä että ne perseet mitkä sieltä puskasta näkyy kuuluu meille, joten me saadaan tuskin ruokaa
Kyl mie tiiän.Hopo hopo, ala sulje ovia oman ikaisiltasi ollenkaan, vaan - pida ikahaarukan ovet wide open
Never say never, ikinakoskaanmilloinkaan kun ei oikeesti tiia ....
Mää kans,omalla kohallaKyl mie tiiän.
On mullakin, ko ei sitä voi yksinkään jättää Hällä on nyt semmoinen vaihe, et se on alkanu karkailemaan ja juoksentelemaan ihan päättömästi minne sattuu. Just toissapäivänä hukkasin sen kauppaan ja piti jäädä vartoilemaan siihen ulko-oven näköetäisyydelle, ettei vahingossakaan lähe ulos ittekseen Kattilahallilla on kuitenkin paikat myyty loppuun ja viimekskin siellä oli niin paljon ihmisiä, ettei itekään meinannu mahtua kulkemaan.Onko hän niin vikkelä? Mulla oli aina poika mukana kun oli pieni.
No hyva etta tiiatKyl mie tiiän.
Se on kylla kumma kun tyot hairii tommosta seurapiiritoimintaa....nyt ei vähään aikaan kerkiä kokkailemaan kun pitää töissä käydä.
NiihMää kans,omalla kohalla
Mun pitää kans leikata pääni poikki ja opetella tekemään ruokaa jos sillä konstilla saa tommoisen tungoksen aikaiseksi....oih, puhuiko joku ruuasta?!....makin voisin tulla vaikka paattomalle, kait se nyt mulle jotain sapuskaa laittas siina kun ma hopottaisin huttujuttuja ...vaieikako
Möh, kerro sitten kun on aikaa.nyt ei vähään aikaan kerkiä kokkailemaan kun pitää töissä käydä.
No en oo nuori enkä varsinkaan kaunis.Niih
Sä olet sentäs nuori ja kaunis. Mä olen vain kaunis.
Voi kukkanen. Mä tartten vaatteita kun nykyiset ovat hieman kutistuneet.On mullakin, ko ei sitä voi yksinkään jättää Hällä on nyt semmoinen vaihe, et se on alkanu karkailemaan ja juoksentelemaan ihan päättömästi minne sattuu. Just toissapäivänä hukkasin sen kauppaan ja piti jäädä vartoilemaan siihen ulko-oven näköetäisyydelle, ettei vahingossakaan lähe ulos ittekseen Kattilahallilla on kuitenkin paikat myyty loppuun ja viimekskin siellä oli niin paljon ihmisiä, ettei itekään meinannu mahtua kulkemaan.
Aaaarggghhh!!!!Niih
Sä olet sentäs nuori ja kaunis. Mä olen vain kaunis.
Soo soo. Ei puhuta soopaa.No en oo nuori enkä varsinkaan kaunis.
Aaaarggghhh!!!!
Saaplari soikoon, ika on vain numeroita. Numeroita, ei mitaan muuta. Nada. Se on se juttu, miten kantaa sen ikansa. Asenne, naas
Sie oot ihuna nainen, mie niin tiian sen. Ihansama milla numeroilla varusteltuna
Mun pitää kans leikata pääni poikki ja opetella tekemään ruokaa jos sillä konstilla saa tommoisen tungoksen aikaiseksi.
*missa se on se pusipusi- hymppanen*
En puhukaanSoo soo. Ei puhuta soopaa.