Mä katos testaan muutamia ja sit valkaan yhen siihenMä en jaksa sitä. Mä haluun yhden jota kiusata.
Mä katos testaan muutamia ja sit valkaan yhen siihenMä en jaksa sitä. Mä haluun yhden jota kiusata.
Tietysti mies.Kerro nyt Onko edes mies kysymyksessä?
JaaMä katos testaan muutamia ja sit valkaan yhen siihen
Juu,u.Idiootti pöljä teki ratkasunsa ja niin tein minäkin.
Kyllä sä helpommalla ja halvemmalla pääset hankkimalla sen tiskikoneen.Tiskaamiseen kun ei oo tiskikonetta mut sit on
Joo, pitää ottaa evästä mukaan.Boobabe mä tiedän mitä tehdään viikonloppuna, mennään sinne Päättömän puutarhaidan taakse pylliste....eikun kyttäilemään josko nähtäis vaikka viuhahdus hänen....mhm...tatuoinnistaan ohimennen
Käyn ensiks tosin töissä mutta myöhemmin sitten ^^
ja MajuriJoo, pitää ottaa evästä mukaan.
Miks? Päätönhän on loistava kokki.Joo, pitää ottaa evästä mukaan.
No mutku mutku, mää en haluais ottaa ottaa tota elohopeaa mukaan sinne Enkä väitä, etteikö pari tuntia yksin houkuttelis paaaaljon.Mennään yhdessä kirppikselle?
Majuri tilaa taksin.ja Majuri
Niin mutku ei se tiedä että ne perseet mitkä sieltä puskasta näkyy kuuluu meille, joten me saadaan tuskin ruokaaMiks? Päätönhän on loistava kokki.
Ei sillä ole rahaaMajuri tilaa taksin.
Ai niin. Päättömälle illalliselle.Miks? Päätönhän on loistava kokki.
Mut eiks sillä ole joku alennussysteemi taksiin?Ei sillä ole rahaa
*kiirekiire ja silti täällä oon*
Hyppäätte majurin rollon kyytiin ja painelette meneeMut eiks sillä ole joku alennussysteemi taksiin?
Ai? No sehän voi maksaa meidänkin kyydin..päästään oikein kimppakyydillä illalliselle Jei, kimppakivaa kerrakseen ja Majurin piikkiinMut eiks sillä ole joku alennussysteemi taksiin?
Hopo hopo, ala sulje ovia oman ikaisiltasi ollenkaan, vaan - pida ikahaarukan ovet wide openJospa alkaisi taas ahdistelee nuorempia miehiä.
Kun ei mun ikäiset välitä.
Onko hän niin vikkelä? Mulla oli aina poika mukana kun oli pieni.No mutku mutku, mää en haluais ottaa ottaa tota elohopeaa mukaan sinne Enkä väitä, etteikö pari tuntia yksin houkuttelis paaaaljon.
Mutta toki tervetuloa seuraan, jos viitsin lähteä ton kersan kanssa sinne.
KimppakivaaAi? No sehän voi maksaa meidänkin kyydin..päästään oikein kimppakyydillä illalliselle Jei, kimppakivaa kerrakseen ja Majurin piikkiin
En usko, kunhan kehuskeleeMiks? Päätönhän on loistava kokki.