The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko hän niin vikkelä? Mulla oli aina poika mukana kun oli pieni.
On mullakin, ko ei sitä voi yksinkään jättää :D Hällä on nyt semmoinen vaihe, et se on alkanu karkailemaan ja juoksentelemaan ihan päättömästi minne sattuu. Just toissapäivänä hukkasin sen kauppaan ja piti jäädä vartoilemaan siihen ulko-oven näköetäisyydelle, ettei vahingossakaan lähe ulos ittekseen :confused: Kattilahallilla on kuitenkin paikat myyty loppuun ja viimekskin siellä oli niin paljon ihmisiä, ettei itekään meinannu mahtua kulkemaan.

Boobabe
On mullakin, ko ei sitä voi yksinkään jättää :D Hällä on nyt semmoinen vaihe, et se on alkanu karkailemaan ja juoksentelemaan ihan päättömästi minne sattuu. Just toissapäivänä hukkasin sen kauppaan ja piti jäädä vartoilemaan siihen ulko-oven näköetäisyydelle, ettei vahingossakaan lähe ulos ittekseen :confused: Kattilahallilla on kuitenkin paikat myyty loppuun ja viimekskin siellä oli niin paljon ihmisiä, ettei itekään meinannu mahtua kulkemaan.
Voi kukkanen. Mä tartten vaatteita kun nykyiset ovat hieman kutistuneet. :cautious:

Mun pitää kans leikata pääni poikki ja opetella tekemään ruokaa jos sillä konstilla saa tommoisen tungoksen aikaiseksi.
:D

...mie antasin nyt vaikka vasemman kateni ja vaikka ja mita, jos ois hetipaikallavalmis kokki pyorayttamassa jotain ruuaksi, nalka on niin etta....!..enka millaan nyt jaksaismalttais ruveta*huokaisee syvaan*

Jahka ma sen lottovoiton saan - millahan ilveella kun en edes lottoa:ROFLMAO: - niin hankin ihkuomasen kokin ja hierojan(y)(pakarat taas maukuisina:barefoot:..)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä