Kiitos sanoistasi <3 Heti jos tulee mitään oireita lisää tai kipuja edelleen niin toki pyydän lääkärille uudelleen ajan. Ne vaan kun ei ultraa neuvolassa ja synnärisairaalaan on semmoset 80 km matkaa niin vaikea varmaan muuta todeta kun että joo pehmeä on tai sit ei.Mariani, änkee itses jossain vaiheessa välitsekkiin. Ei se nyt kuitenkaan ihan normaalia kai ole, että paikat lähtee pehmenemään tässä vaiheessa. Nyt ollaan vielä niin pienillä viikoilla, että vauvojen pitää pysyä masussa pitkään että saavat hyvän startin elämälle! Jotenkin tilanteesi kosketti, kun itse olen kaksi lasta ennenaikaisesti synnyttänyt. Hyvillä viikoilla molemmat, mutta esikko oli kuitenkin kuukauden sairaalassa ja ei se kivaa ollut.
RubyS yritän muistaa laittaa aina vanhaan ketjuun muistutuksen uudesta. Nyt unohtui, anteeksi siitä! Syytän raskaushormoneja.
Muakin kiinnostaisi kuulla, mitä te sinne isyyspakkaukseen ootte laittaneet? Mä oon ihan periaatteesta kaikkea krääsää vastaan, joten en sellaista halua hankkia. Pakkaus sinänsä kuulostaa kivalta idealta - vaikka mun mielestä äitiyspakkaus kyllä on ihan yhtä lailla iseillekin.
Mullakin ois lomaa pidettäväksi ennen äippälomaa, mutta voi olla että pidän tässä välissä syysloman lokakuussa. Ja tekis mieli säästää niitä lomia jos mies pitää isäkuukauden (vois olla ite kotona myös lomalla) tai sit töihin palatessa on kiva jos on kunnon kesäloma heti.
Mamadread ja itu 20+2
Nyt 4 päivää päänsärkyä ja omituista oloa. Näistä soittelin ja kuulemma normaalia puolen välin tienoilla. Kaverin suosituksesta hain apteekista varmuudeksi proteiininmittausliuskoja, kun pelko raskausmyrkytyksestä. Verenpaineet olleet semmosta 110-127/60-75 normisti mutta tänään huidelleet tuolla 145/84. Sokerit ok onneksi! Seuraava neuvola ensi viikolla.
Muuten tosi positiivinen fiilis ja hymy tulee joka kerta kun potkuttelu alkaa eilen tunsin käteen potkun ekaa kertaa, se oli kyllä jännää.
Tosi kivoja isyyspakkausideoita teillä! Pitääkin noiden pohjalta miettiä mitä vielä tarvitaan ja saisiko niistä jotakin aikaan. Nuo korvatulpat oli mainiot ne on varmaan "must".
22+5