Jep....PC antaa nykyään välillä tosi törkeitä viivanpaikkoja...
Kyllä se tosta vielä tummuu lisää mutta siis ihan selkee juttuhan toi on ONNEAhttp://aijaa.com/iiSL6z
Turhaan tuhlasin rahaa eilen digitestiin, tänään pc jo näin tumma, tummuukohan tuosta vielä? Ois meinaa vielä 1 testi jäljellä
Pelottaa että jos ne menkat kuitenkin alkaa ja onkin kemiallinen :/ kun näin aikaisin testailin, vai tummuisiko sitten ollenkaan?? Aika vahvasti kyllä tummunut mulla
Kiitos <3Kyllä se tosta vielä tummuu lisää mutta siis ihan selkee juttuhan toi on ONNEA
Mä uskoisin enemmän joko raskauteen tai kemialliseen, kuin noihin viivanpaikkoihin. Tässä jo useamman yk:n juurikin pc:llä testanneena on kaksi kemiallista ollut ja niistä vain saanut viivaa, muut kierrot ihan puhdastakin puhtaampia negoja. Esim just nyt tää kierto, tänään dpo11 ja testi silmiä häikäisevän valkoinenEn tiedä muistaako kukaan mua kun joskus kauan sitten olen viimeksi kirjoittanut.
Mut siis piti ihan kommentoida kun en voi uskoa noita PC:n viivanpaikkoja. Mulla tuli testiajan jälkeen (tiedän, ei sais ees kattoo) sellanen ihan selkeä viiva, jonka näkee ihan tihrustamattakin. Kuvaan sitä ei kuitenkaan saa millään ja toi kamera on muutenkin tosi surkea.
Uskon, että se on viivanpaikka koska viiva näkyi vasta niin myöhään ja lisäksi menkatkin yrittää jo puskea eli runsaahko tiputtelu on alkanut. Voihan tuo tietenkin olla joku kemiallinenkin tai sitten nää on vaan valemenkat tai jotain mutta yritän olla toivomatta liikoja.
Tässä vielä kuva.
Meillä taitaa sitten olla tismalleen sama hedelmöittymispäivä Jos maanantaina sinullakin oli dpo 10Voiks tätä ny sanoa varmaks plussaks? Tänään on kp29. Ja ihan ensimmäisen plussan sain jo 5pvä sit joka oli Dpo 10 joka oli paaaljon hailakampi
Paljon vahvempi kuin minun tämän kierron ovis"plussa".. Taidan silti raskaana olla kun pärähti selvä viiva tänäön dpo 10Heippa testailijat! Oiskohan tuossa ovistestissä oleva viiva jo plussa? Eilen oli melkoisia oviskipuja, aamulla kirkasta limaa mutta ne venyvät uupuu... tulisko ne vasta sitten huomenna jos ovispäivä siis huomenna, niinkös se menis?
Ovisplussasta 24-36h eli toi kp15 pupuilu luulisi osuvan oikein hyvin kohdilleenMulla on tänään kp 16. Mun kaikista tummin testi oli kp 14. Eilen tehdyt kaksi testiä ja tänään tehty yksi testi oli haalenemaan...
Pupuilit eilen illalla eli kp 15 illalla ja kp 16 aamulla. Oltiinkoo myöhässä?
Jos ovis ollut testis kp 14 niin milloin se on?
Koneen näytöltä kyllä huonosti näkee... Eikä mitään tietoa noista testeistä. Jos oikein yritän niin saattaisin nähdä jotain, heti aamupissasta uutta testiä kehiin!