Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En tiedä muistaako kukaan mua kun joskus kauan sitten olen viimeksi kirjoittanut.

Mut siis piti ihan kommentoida kun en voi uskoa noita PC:n viivanpaikkoja. Mulla tuli testiajan jälkeen (tiedän, ei sais ees kattoo) sellanen ihan selkeä viiva, jonka näkee ihan tihrustamattakin. Kuvaan sitä ei kuitenkaan saa millään ja toi kamera on muutenkin tosi surkea.

Uskon, että se on viivanpaikka koska viiva näkyi vasta niin myöhään ja lisäksi menkatkin yrittää jo puskea eli runsaahko tiputtelu on alkanut. Voihan tuo tietenkin olla joku kemiallinenkin tai sitten nää on vaan valemenkat tai jotain mutta yritän olla toivomatta liikoja.

Tässä vielä kuva.
 
En tiedä muistaako kukaan mua kun joskus kauan sitten olen viimeksi kirjoittanut.

Mut siis piti ihan kommentoida kun en voi uskoa noita PC:n viivanpaikkoja. Mulla tuli testiajan jälkeen (tiedän, ei sais ees kattoo) sellanen ihan selkeä viiva, jonka näkee ihan tihrustamattakin. Kuvaan sitä ei kuitenkaan saa millään ja toi kamera on muutenkin tosi surkea.

Uskon, että se on viivanpaikka koska viiva näkyi vasta niin myöhään ja lisäksi menkatkin yrittää jo puskea eli runsaahko tiputtelu on alkanut. Voihan tuo tietenkin olla joku kemiallinenkin tai sitten nää on vaan valemenkat tai jotain mutta yritän olla toivomatta liikoja.

Tässä vielä kuva.
Mä uskoisin enemmän joko raskauteen tai kemialliseen, kuin noihin viivanpaikkoihin. Tässä jo useamman yk:n juurikin pc:llä testanneena on kaksi kemiallista ollut ja niistä vain saanut viivaa, muut kierrot ihan puhdastakin puhtaampia negoja. Esim just nyt tää kierto, tänään dpo11 ja testi silmiä häikäisevän valkoinen :unsure:
 
Maria: Minusta tuo on jo selvä plussa! Onnea:)

Olen taustalla surannut jonkun aikaa teidän keskustelua ja päätin ilmottautua mukaan.

Vähän taustoja: Olen 35-vuotias ja meillä on kaksi tyttöä 6- ja 4-vuotiiat joista esikoinen saanut alkunsa ICSI:llä 2,5 vuoden yrityksen jälkeen ja kuopus joka sai alkunsa luomuna heti imetyksen loputtua tokasta kierrosta. Vikaa ollut meissä molemmissa. Mulla epäsäännölliset pitkät kierrot ja miehen simpat ei ole primaa. Minä sain lääkityksen kilpparin vajaa toimintaan esikoisen raskausaikana, ja veikkaan että sillä on vaikutusta siihen että saatiin kuopus alulle normaalisti. Nyt mulla on poistettu kierukka 23.8 ja oviksen bongasin luultavasti pari viikkoa siiten sunnuntaina. Alkuviikosta oli samoja tuntemuksia kuin edellisten raskauksien alussa ja sain keskiviikkona dbo10 hailakan haamun testiin. Seuraavan päivänä ja tänään kuitenkin puhdas nega, joten luultavasti kemiallinen. Olen iloinen jo tuostakin, koska se nostaa toiveita että oisi mahdollista onnistua luomuna saamaan raskaus alulle. Menkathan mulla on viimeksi ollut tuolloin ennen kuopusta kun mirenan aikana ei ole tiputtelua kummempaa ollut, joten saa nähdä miten nämä kierrot lähtee nyt menemään.
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Onko tuo tosiaan pc:lle ominaista, että alkuun on puhdas nega, mutta muutaman minuutin kuluessa siihen tulee se viiva ja tummuu pikkuhiljaa? Alkuun luulin jo, että tämän päiväinen viivani on heikompi kuin eilinen ja kyllä taas vähän alkuun pelästyin kun ei sitä viivaa siihen heti tullut.

Tosi tumma viiva tuli kyllä jo, mutta ihmetyttää vain tuo, että tulee hitaasti, monikohan pc:n testi heitetty roskiin kun luultu että on nega :O
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Aloha ja Maria onnea :love::love:

Mä sain viime kierrossa ihan näkyviä haamuja pc:n testillä, muut näytti negaa. Eli joko tulee todella raivostuttavia viivanpaikkoja tai oli kemiallinen raskaus jälleen..tiedä sitten..

Tänään tänne saapui oviskivut ja limat. ovis siis tänään tai huomenna (y) hyödynnettykin on ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Heippa testailijat! Oiskohan tuossa ovistestissä oleva viiva jo plussa? Eilen oli melkoisia oviskipuja, aamulla kirkasta limaa mutta ne venyvät uupuu... tulisko ne vasta sitten huomenna jos ovispäivä siis huomenna, niinkös se menis?
Paljon vahvempi kuin minun tämän kierron ovis"plussa".. Taidan silti raskaana olla kun pärähti selvä viiva tänäön dpo 10
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Onnea Maria82. :)

Mulla tänään tuli selkeet ovis limat ja kp 33 menossa.. Tein ovis testin ja melko vaalea kyllä on toinen viiva. Ovis oli tänään klo 9 aamulla että mietin miten nopeasti tikku mahtaa näyttää taas vaaleampaa viivaa? Naama taas yhtäkkiä kukkii, maha kipeä, raskaustesti negaa ja sillee..

Alkais vaan ne menkat ja vois käydä lääkärillä.:cry:
 
Mulla on tänään kp 16. Mun kaikista tummin testi oli kp 14. Eilen tehdyt kaksi testiä ja tänään tehty yksi testi oli haalenemaan...

Pupuilit eilen illalla eli kp 15 illalla ja kp 16 aamulla. Oltiinkoo myöhässä?

Jos ovis ollut testis kp 14 niin milloin se on?
 
Mulla on tänään kp 16. Mun kaikista tummin testi oli kp 14. Eilen tehdyt kaksi testiä ja tänään tehty yksi testi oli haalenemaan...

Pupuilit eilen illalla eli kp 15 illalla ja kp 16 aamulla. Oltiinkoo myöhässä?

Jos ovis ollut testis kp 14 niin milloin se on?
Ovisplussasta 24-36h eli toi kp15 pupuilu luulisi osuvan oikein hyvin kohdilleen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Saakos tunkee tänne avun toivossa? David testi. Iltapissa. Olin viemässä roskiin kunnes näin "jotain". Onko mun silmissäni? Tuleeko näihi helposti jotain viivanpaikkaa tms....
Koneen näytöltä kyllä huonosti näkee... Eikä mitään tietoa noista testeistä. Jos oikein yritän niin saattaisin nähdä jotain, heti aamupissasta uutta testiä kehiin!
 
Testasin tänään aamulla uudestaan ja ihan samanlainen viiva tuli kuin toissapäivänä. Ei siis ainakaan ole vahvistunut yhtään. Selvästi kuitenkin taas näkyy.

Viiva muodostui tosi hitaasti mutta ehkä kuitenkin 10 minuutin sisään. Noissa Pregcheckeissähän nykyään lukee että tulos on luettava 5 minuutissa. Harmi, etten ottanut aikaa.

Kunnon menkat ei ole vielä alkaneet, mutta vuoto ei ole loppunutkaan. Eli epävarmuudessa vielä eletään, kun ei voi toivoakaan täysin vielä heittää.
 

Yhteistyössä