Tässä hieman hauskempaa mediaa...
no ompa sattunu vastuksia yhelle päivälleNiin paska päivä tänään ollu ettei tosikaan. Mä joudun töissä varmaan johonki keskusteluun nyt ja tiedä vaikka saisin jonkun merkinnän. Vittu että jotkut osaa olla niin kaksnaamasia paskoja ja kun tietää että mulla ei ole mitään mahdollisuusksia vaikka puolustaudun niin mut on jo etukäteen tuomittu syylliseks tapahtuneeseen. Ja jos tulee joku keskustelu niin ei se tule olemaan tasapuolista. Kyllä ei yhtään tee mieli mennä huomenna töihin kun tiedän että toi yks käy väkättää.
Ja kaiken kruunas kotiin tulo,idiootti pöljä "jätti" mut eilen ja tossa se tuli pihalla vastaan uuden kanssa.Vittu,se uus asuu naapuritalossa ja nyt joudun kattelee sit niitä! Ois nyt saatana ees kertonu että se asuu tossa vieressä. Tekis mieli laittaa viestiä että vitun idiootti. Enkä tajuu miks "jätti" mut tollasen takii...sehän oli ihan mummo,vanhempi varmaan idiootti pöljääkin. Tää on ihan perseestä!
nii on. en tiedä kumpi vituttaa enempi.en nää mtn tatuointii
no ompa sattunu vastuksia yhelle päivälle
et ollu muuten muistanu raportoida palstalle uusimmista hoidoistasnii on. en tiedä kumpi vituttaa enempi.
http://m.suomisanakirja.fi/tahdikaset ollu muuten muistanu raportoida palstalle uusimmista hoidoistas
paheksun
Monikossa?et ollu muuten muistanu raportoida palstalle uusimmista hoidoistas
paheksun
Halauksia,onpa sulla paska päivä ollu. On idiooti mies kylläNiin paska päivä tänään ollu ettei tosikaan. Mä joudun töissä varmaan johonki keskusteluun nyt ja tiedä vaikka saisin jonkun merkinnän. Vittu että jotkut osaa olla niin kaksnaamasia paskoja ja kun tietää että mulla ei ole mitään mahdollisuusksia vaikka puolustaudun niin mut on jo etukäteen tuomittu syylliseks tapahtuneeseen. Ja jos tulee joku keskustelu niin ei se tule olemaan tasapuolista. Kyllä ei yhtään tee mieli mennä huomenna töihin kun tiedän että toi yks käy väkättää.
Ja kaiken kruunas kotiin tulo,idiootti pöljä "jätti" mut eilen ja tossa se tuli pihalla vastaan uuden kanssa.Vittu,se uus asuu naapuritalossa ja nyt joudun kattelee sit niitä! Ois nyt saatana ees kertonu että se asuu tossa vieressä. Tekis mieli laittaa viestiä että vitun idiootti. Enkä tajuu miks "jätti" mut tollasen takii...sehän oli ihan mummo,vanhempi varmaan idiootti pöljääkin. Tää on ihan perseestä!
palstalle pitää raportoida ihan KAIKKIMonikossa?
Ja mikään uus ole,monta vuotta tunnettu. Ja miks pitäs kaikki raportoida?
ei koske maalaistoll... ukkoja
Mitähäm mä tohon sanoisin?Niin paska päivä tänään ollu ettei tosikaan. Mä joudun töissä varmaan johonki keskusteluun nyt ja tiedä vaikka saisin jonkun merkinnän. Vittu että jotkut osaa olla niin kaksnaamasia paskoja ja kun tietää että mulla ei ole mitään mahdollisuusksia vaikka puolustaudun niin mut on jo etukäteen tuomittu syylliseks tapahtuneeseen. Ja jos tulee joku keskustelu niin ei se tule olemaan tasapuolista. Kyllä ei yhtään tee mieli mennä huomenna töihin kun tiedän että toi yks käy väkättää.
HalauksiaVastustaa. Vituttaa. Valivali, vinkuvonku.
Mä uskaltaisin, mutta mun kuvillani saisit surkean arvosanan.Hei pk-seutulaiset. Kuka alkais mulle valokuvausmalliks yhteen kouluprojektiin huomenna? Muutama kasvokuva pitäis napata perjantaiks, ja oon ajoissa kun kuulin tehtävästä eilen koulun wa-ryhmässä
No se on idiootti pöljä ollu aina,paitsi joskus kauan kauan sitten.Halauksia,onpa sulla paska päivä ollu. On idiooti mies kyllä
outoa, yleensä miehet viisastuu vanhetessaanNo se on idiootti pöljä ollu aina,paitsi joskus kauan kauan sitten.
Kun ei oo mitään selvitettävää kun se väkättäjä ei vaan osaa kahen kesken selvii juttuja.ja mitä hyötyä tollasesta selvittämisestä on kun mut on jo tuomittu syylliseks,kyllä se nyt selväks tuli jo. Jos joudun johonki jutteluun tms niin ei mulla ole mitään lisättävää mitä en olis tänää sanonu.Mitähäm mä tohon sanoisin?
Ensinnäkin mä sanon sen, että jos "firmassa" on tapahtunut jotain joka tarttee selvitettävää niin se on firman ja pomon etu, että asia tulee selvitettyä.
Tommoisissa tapauksissa kandee toivoa, että esimiehenä(naisena) on Pitsi.
Pöljääkin vanhempi taas on sinua vanhempi nainen. Olis kummallista jos ikä tulisi vastaan naisen tai miehen "käyttökelpoisuudessa" parinvalintaa ajatellen?
Itteäni kiinnostavat suurimpiirtein ikäiseni naiset, joten viiskymppinen nainen on mun silmissäni just parhautta vaikka elämä olis kuinka kuluttanut.
Sinäkin olet jonain päivänä se "mummoikäinen" jonka parisuhdekelpoisuus ei ole kadonnut mihinkään. Oikeastaan vaan parantunut.
Jätä pöljä ihan omaan arvoonsaNo se on idiootti pöljä ollu aina,paitsi joskus kauan kauan sitten.
Tollanen on kyllä ihan persiistäKun ei oo mitään selvitettävää kun se väkättäjä ei vaan osaa kahen kesken selvii juttuja.ja mitä hyötyä tollasesta selvittämisestä on kun mut on jo tuomittu syylliseks,kyllä se nyt selväks tuli jo. Jos joudun johonki jutteluun tms niin ei mulla ole mitään lisättävää mitä en olis tänää sanonu.
Ja pöljästä,en mä nyt ees ole varma oliko se sen uus,mä vaan oletin niin. Sen jutut on vaan kauheen ristiriitasia.