The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
on kyllä ihan aiheesta tullut toi hassunhauska hellittelynimi arvauskeskus
On on--- Kohta alkaa Holby city, aina aamulla ekan kerran ja sama jakso illalla, jos ei sitä ehtinyt nähdä. Onhan kovin monesta asiasta se systeemi riippuvainen. Tuota sarjaa olen seurannut pidempään, mutta monia muita en ollenkaan.
Tykkään, vaikka menee vähän aikaa, ennen kuin pääsee juoneen mukaan. jos ei ole nähnyt aikaisempia jaksoja. Tässä vaiheessa tuli uusi tyyppi, joka vaikuttaa kaikkiin. Muutoksia tulee ihmisten myötä. Tuossa linkin takana ei siis ole viimeisin jakso, mut löytyyhän sekin sieltä... Katsooko muut, aioin kysyä.
 
On on--- Kohta alkaa Holby city, aina aamulla ekan kerran ja sama jakso illalla, jos ei sitä ehtinyt nähdä. Onhan kovin monesta asiasta se systeemi riippuvainen. Tuota sarjaa olen seurannut pidempään, mutta monia muita en ollenkaan.
Tykkään, vaikka menee vähän aikaa, ennen kuin pääsee juoneen mukaan. jos ei ole nähnyt aikaisempia jaksoja. Tässä vaiheessa tuli uusi tyyppi, joka vaikuttaa kaikkiin. Muutoksia tulee ihmisten myötä. Tuossa linkin takana ei siis ole viimeisin jakso, mut löytyyhän sekin sieltä... Katsooko muut, aioin kysyä.
ai sieltä sun poikkeuksellisen laajat tiedot lääketieteestä on peräisin

pitäsköhän munkin alkaa seuraamaan
 
vierailija
taidat olla paula aika herkkä kemikaaleille, pieninkin altistus saa hoippumaan haudan partaalla

kai sulla on myös sähköallergia?
Ei ole koskaan ollut, ei mitään vaikutusta. Mutta nikkeliallergia on ollut kauan aikaa ja sen kanssa pärjää, kun tietää, missä sitä metallia on. Ilman lääkkeitä olen aina ollut, kun tietää mistä se tulee. Rahoja esimerkiksi en käsittele ollenkaan:)
 
vierailija
ai sieltä sun poikkeuksellisen laajat tiedot lääketieteestä on peräisin

pitäsköhän munkin alkaa seuraamaan
Kyllä! Parasta siinä on ne tyypit, potilaskuvaukset, eikä aina muista, että kaikkihan siellä näyttelee:)
http://www.solunetti.fi/fi/patologia/keuhkosyopa/
Tuolta katsoan aina asian, jos en jotain tiedä... Siis usein katson sanastoa ym, ettei käsitä väärin. Siinähän suuri vaara on aina, vaikka olis osastollakin! Kerran olen välttynyt osastohoidosta sillä, että mulla on hajusteallergia, enä siedä hoitajien hajusteita ollenkaan - omalla riskillä tietysti, mut ne ruokahöyryt tekis musta keuhkotautisen nopeesti - onhan siinä selittämistä aina, jos crp nousee liiaksi muusta syystä - googlaa MYRKKYKAALI.
 
vierailija
ootko ihte vuollu sen puulusikan millä syöt?
Usein käytetäänkin kertakäyttöisiä välineitä, kun ollaan reissussa, mutta noi metalliset olen tottunut pyyhkimään aina ennen käyttöä - vaistomaisesti se liike tulee. Niitä ei pidä liottaa sapuskassa enempää kuin on pakko eikä muoviakaan saa kuumassa käyttää. Onhan siinä säätämistä, mutta hapothan niitä metalleja liuottaa. Askorbiinihappoa ja sitruunahappoa en siedä yhtään, mutta johtuu osaksi siitä, että A tehdään maissista ja B homeesta. Pienistä asioista on kiinni hyvinvointi. On muuten aika vakava asia noin pidemmällä tähtäyksellä:
http://www.ts.fi/uutiset/maailma/2772936/SS+Maatalouden+opetus+vaarassa+kadota

Mainoksista se oppimateriaali tuli ainakin 1978, jolloin työkkärin avomaanviljelykurssilla opettaja ei voinut opettaa muuta kuin mitä niissä Kemiran mainoksissa luki. Kovasti piti itse etsiä tietoa myöhemmin, mutta saipa se opettaja ainakin palkkansa - siis mistä? Ei sanaakaan luomusta silloin! Kai se oli kertakaikkiaan kielletty häneltä?
 
vierailija
etkai sää herra paratkoon syö rosterista tehdyillä aseilla

rosterissa on noin 10% nikkeliä (siksi se on niin tyyristä)...
Kai se siinä pysyy jotenkin, kun eivät ole yhtään pienentyneet käytössä:)

Tässä vastapainoksi kiva artikkeli maailmalta:
http://yle.fi/uutiset/yllatys_maatilalla_kevaalla_ei_ollut_yhtaan_mitaan_mutta_nyt_taalla_on_ihan_sairaasti_kaikkea/9149075

sairas- sanaa ei ole lapsille opetettu, mitä tarkoittaa. Eipä ihme, jos tulee väärinkäsityksiä muualla...!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä